والیبال

جاذبه های طبیعی کیپ تاون ؛ دنیای اقیانوس ها و قاره های گرم

جاذبه هایی که عمدتا طبیعی است و به علت موقعیت منحصربه فرد این شهر از آب وهوای متفاوت قاره ای و اقیانوسی بهره می برد. ما در این جا برترین جاذبه های طبیعی کیپ تاون را جمع نموده ایم تا شما را با دنیای آفریقای جنوبی آشنا کنیم. با خبرنگاران همراه شوید.

13 مرداد 1401

پارک پرواز تهران را بهتر بشناسید

در تهران زندگی می کنید و دلتان برای هوای آزاد و چشم انداز درختان تنگ شده است؟ می خواهید نفس عمیقی بکشید و دود و آلودگی تهران را استشمام نکنید؟ یا برای یک سفر چند روزه به تهران آمده اید و می خواهید زیباترین نقاط شهر را ببینید؟ به پارک پرواز بروید تا یکی...

5 تیر 1401

رای کمیته انضباطی درباره تیم والیبال خاتم اردکان اعلام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، نشست فوق العاده کمیته انضباطی روز دوشنبه 22 آذرماه برای آنالیز درخواست بعضی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم خاتم اردکان در لیگ برتر سال 99 مبنی بر دریافت نکردن الباقی مبالغ قراردادشان تشکیل شد.

17 بهمن 1400

فینالیست شدن والیبال ساحلی ایران در مسابقات زیر 19 سال آسیا

تیم والیبال ساحلی زیر 19 سال الف ایران با شکست تایلند دو میزبان مسابقات قهرمانی آسیا، برای نخستین بار به دیدار نهایی این رقابت ها راه یافت.

12 مرداد 1400

دامغانی: در ایران، پاسوری نزدیک به سعید معروف وجود ندارد، برنده واقعی بازی با ژاپن، آلکنو بود

ملی پوش پیشین والیبال ایران ضمن ارزیابی عملکرد این تیم در مصاف با ژاپن در نخستین بازی از فصل جدید لیگ ملت ها، ولادیمیر آلکنو را پیروز این مسابقه دانست.

27 خرداد 1400

بازیکنانم جنگیدند اما کافی نبود

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم پیکان تهران مغلوب تیم هورسان رامسر شد.

14 دی 1399

نتایج دور رفت نباید حذف گردد، جزئیات بیشتری از شیوه سوم ارائه دهند

رحمان محمدی راد در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شیوه های پیشنهادی فدراسیون والیبال برای برگزاری دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: در روش اول و دوم تغییر چندانی در برگزاری مسابقات اعمال نشده است. مخصوصاً در دور برگشت و در برهه زمانی که شدت بیماری...

1 آذر 1399