آخرین قیمت مرغ در بازار

به گزارش گفتگوی افروز، در حالی که تولیدنمایندگان عنوان می نمایند قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد قیمت مرغ زنده را 49 هزار تومان اعلام نموده و براین اساس قیمت مرغ گرم باید اصلاح گردد، نرخ مرغ در بازار رو به افزایش است.

آخرین قیمت مرغ در بازار

به گزارش مهر، در حالی که فراورینمایندگان عنوان می نمایند قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد قیمت مرغ زنده را 49 هزار تومان اعلام نموده و براین اساس قیمت مرغ گرم باید اصلاح گردد، نرخ مرغ در بازار رو به افزایش است.

آنالیز های میدانی نشان می دهد قیمت مرغ که تا سه هفته قبل حدود 42 هزار تومان بود همچنان فرایند افزایشی خود را طی می نماید و در حال حاضر در بعضی نقاط شهر قیمت این کالا به بیش از 60 هزار تومان رسیده است.

براین اساس در بعضی از منطقه ها تهران قیمت مرغ حتی تا 65 هزار تومان نیز افزایش یافته است.

قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ 60 هزار تومان است که فراورینمایندگان معتقدند با قیمت تمام شده فراوری فاصله دارد.

در همین زمینه حبیب اسدالله نژاد، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران در مصاحبه با خبرنگار مهر با بیان اینکه فراورینمایندگان در نامه ای به وزیر جهاد کشاورز خواهان اصلاح قیمت مرغ شدند،گفت: قرارگاه امنیت غذایی قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده را 49 هزار تومان اعلام نموده اما قیمت مرغ زنده در بازار هم اکنون بین 40 تا 42 هزار تومان است.

وی اضافه نمود: در خواست ما از وزیر جهاد این بوده که قیمت مشخص شده در قرارگاه امنیت غذایی برای مرغ زنده، ابلاغ و قیمت مرغ گرم نیز بر این اساس اصلاح و اعلام گردد.

منبع: فرارو

به "آخرین قیمت مرغ در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت مرغ در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید