شروع ثبت نام اسکان در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شریف ، مهلت ثبت درخواست تا 17 بهمن

به گزارش گفتگوی افروز، ثبت ام اسکان نیمسال دوم در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شریف ویژه دانشجویان کارشناسی از امروز شروع شده و فردا، 17 بهمن به سرانجام می رسد.

شروع ثبت نام اسکان در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شریف ، مهلت ثبت درخواست تا 17 بهمن

به گزارش خبرنگار دانشگاه گفتگوی افروز، دانشگاه شریف در اطلاعیه ای بیان کرد: با توجه به اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مبنی بر آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی دارای حداقل 9 واحد حضوری، اداره امور خوابگاه ها توجه دانشجویان ورودی 1397 و 1398 متقاضی اسکان مجدد می توانند با توجه به شرایط زیر درخواست اسکان را ثبت کنند.

1- ثبت درخواست خوابگاه ها به صورت الکترونیکی و به وسیله سامانه شاخص به نشانی stu.sharif.ir صورت می پذیرد.

2- پس از دریافت فهرست ثبت نامی واجدین شرایط اسکان در خوابگاه از آموزش، دانشجویان متقاضی خوابگاه با ورود به سامانه شاخص به نشانی اعلام شده، ابتدا فرم درخواست خود را تکمیل و ثبت می کنند. در ادامه، این فرم به وسیله کارشناسان اداره امور خوابگاه ها آنالیز و در صورت تأیید درخواست متقاضی، اطلاع رسانی به وسیله تماس تلفنی کارشناس و یا سرپرست خوابگاه مربوطه صورت می گیرد. در مرحله بعد، فرد متقاضی در تاریخ مشخص شده به خوابگاه تخصیص یافته مراجعه نماید.

3- شرط موافقت با درخواست اسکان و تخصیص خوابگاه طبق دستورالعمل ابلاغی از وزارت بهداشت، حداقل تزریق دو دوز واکسن کووید 19 و ثبت لینک کارت واکسن دیجیتال در سامانه شاخص stu.sharif.ir می باشد. دانشجویانی که تا به امروز واکسن تزریق ننموده و جهت ثبت کارت واکسن دیجیتال در سامانه مذکور اقدام نکنند به هیچ عنوان درخواست خوابگاه قابل آنالیز نخواهد بود. افراد دارای شرایط خاص جهت هدایت با داخلی 5017 تماس حاصل کنند.

4- در صورت تکمیل بودن موارد اعلام شده تخصیص خوابگاه بر مبنای سابقه اسکان قبلی می باشد و از روز چهارشنبه مورخ 1400/11/20 امکان مراجعه به خوابگاه و تحویل اتاق مقدور می باشد.

5- در صورت هرگونه تغییر احتمالی در برنامه مذکور، مراتب به وسیله سامانه سیما به آدرس dorm.sharif.ir اطلاع رسانی می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع ثبت نام اسکان در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شریف ، مهلت ثبت درخواست تا 17 بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام اسکان در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شریف ، مهلت ثبت درخواست تا 17 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید