مهلت ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه شهید پزشکی امروز پایان می یابد

به گزارش گفتگوی افروز، مهلت ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1400 در مقطع کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی امروز هشتم مهر ماه 1400 سرانجام می یابد.

مهلت ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه شهید پزشکی امروز پایان می یابد

به گزارش خبرنگار دانشگاه گفتگوی افروز، مهلت ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1400 در مقطع کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی (مربوط به قبول شدگان با آزمون یا بر اساس سوابق تحصیلی) از ششم مهر ماه آغاز شده است و تا انتها امروز هشتم مهر ماه 1400 ادامه دارد.

طبق اعلام این دانشگاه پذیرفته شدگان باید قبل از اقدام به پذیرش غیرحضوری، کلیه اطلاعیه ها و راهنما های موجود در

سایت دانشگاه را با دقت کامل مطالعه کنند. سپس مدارک لازم را تهیه، به سیستم آموزش جامع گلستان دانشگاه شهید بهشتی مراجعه و کلیه مراحل پذیرش غیرحضوری خود را کامل و صحیح به انجام رسانند.

دریافت گواهی پذیرش غیرحضوری از سیستم گلستان و ارائه آن در زمان پذیرش حضوری الزامی است. در صورت عدم پذیرش غیرحضوری مشروط و عدم دریافت گواهی پذیرش ثبت نام غیرحضوری، پذیرش حضوری و قطعی داوطلب امکانپذیر نخواهد بود.

اصل مدارک مورد نیاز هنگام ارائه در زمان پذیرش حضوری باید با مدارک بارگذاری شده در سیستم جامع آموزشی گلستان دانشگاه مطابقت داشته باشد و مسئولیت عواقب ناشی از عدم تطابق آن هم به عهده پذیرفته شده است. در ضمنً یادآوری می شود ارائه فرم های تکمیل شده مورد نیاز جهت ثبت نام، فرم های سایر واحد های آموزشی مانند امور ایثارگران، کمیته انضباطی و ... برای پذیرش حضوری و قطعی الزامی است.

تاریخ پذیرش حضوری و قطعی از طریق سایت دانشگاه شهید بهشتی اعلام خواهد شد. بدیهی است تا تاریخ مذکور و تکمیل مراحل پذیرش حضوری، ثبت نام دانشجو به صورت مشروط خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه شهید پزشکی امروز پایان می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه شهید پزشکی امروز پایان می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید