بازی Meet Your Maker از سازندگان Dead by Daylight معرفی گردید

به گزارش گفتگوی افروز، شرکت Behaviour Interactive سازنده بازی دد بای دیلایت (Dead by Daylight) است. این شرکت اعلام نموده که در حال کار روی یک عنوان نو با نام خالق خود را دیدار کن (Meet Your Maker) است. این بازی در حالت اول شخص بوده و به سبک ساختن و حمله کردن (Building and Raiding) است.

بازی Meet Your Maker از سازندگان Dead by Daylight معرفی گردید

بازی خالق خود را دیدار کن در یک دنیای آخرالزمانی جریان دارد. شما باید مکان های مختلفی به نام پایگاه (Outpost) بسازید. هدف شما این است که از پایگاه خود حفاظت نموده و نگذارید دشمنان آن را نابود نمایند. بازی زمینه های استراتژی هم در خود دارد و شما می توانید از یک جعبه ابزار بهره ببرید. در این جعبه ابزار وسایل مورد احتیاج برای دفاع از پایگاه شما وجود دارد. دشمنان شما نیز در کوشش هستند تا پایگاه شما را نابود نموده و آن را تصرف نمایند.

تجربه بازی به طور کامل به کاربران بستگی دارد. به همین علت شما باید نهایت خلاقیت خود را در ساخت پایگاه به کار ببرید. همینطور اینکه می توانید با یاری دوستانتان به شکل کوآپ (Co-Op) بازی را تجربه کنید. یکی از نکات مهم بازی سازنده خود را دیدار کن، داستان آن است. چیزی که باعث می گردد گیم پلی بازی معنادار بگردد.

مانند بیشتر بازی های آخرالزمانی، انسانیت در خطر است. پس از اینکه یک بیماری ژنتیکی باعث شده افراد زیادی از بین بروند و کسانی که به جای مانده اند در حال مبارزه هستند. به علت اینکه منابع محدود شده و به آن احتیاج دارند. مشکل ژنتیکی به حدی زیاد شد که تعدادی آزمایشگاه تخصصی برای برطرف این مشکل بوجود آمد. این آزمایشگاه ها توانستند انسان هایی را بوجود بیاورند که این مشکل را ندارد.

پروژه درمان انسانیت با مشکل روبرو شد و به همین علت شما وارد بازی می شوید. شما آخرین امید این پروژه بوده و یک موجود ساختگی هستید. نقش کاراکتر اصلی بازی این است که باید کوشش کند آخرین محتوای ژنتیکی بدون مشکل را پیدا کند. حال یافتن آن می تواند به هر روشی باشد.

بازیکنان باید کوشش نمایند تا مواردی که از آن ها خواسته می گردد را به پایگاه بیاورند. پیشروی بازی نیز به همین مورد وابسته است. در میانه راه داستان بازی خالق خود را دیدار کن برای بازیکنان توضیح داده می گردد. همینطور اینکه طبق گفته سازندگان این بازی زنده و پویا خواهد بود. به همین علت در طول این مدت قطعاً بزرگتر از قبل خواهد شد.

در ادامه می توانید تریلر رونمایی بازی Meet Your Maker را ببینید.

منبع: VG247.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Meet Your Maker از سازندگان Dead by Daylight معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Meet Your Maker از سازندگان Dead by Daylight معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید