بچه ها، هفتاد بازی را با تتابرد تجربه می نمایند

به گزارش گفتگوی افروز، تهران (پانا) - بازی رومیزی تتابرد، این امکان را به بچه ها می دهد که با تغییر اجزای این تفریح هفتاد بازی مختلف را طراحی و اجرا نمایند.

بچه ها، هفتاد بازی را با تتابرد تجربه می نمایند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این تفریح که به تازگی از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به دست مخاطبان بالای 6 سال رسیده است، امکان ساخت و طراحی بازی و معین استراتژی های آن را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

بر این اساس عبارت تتا مخفف تقلید، ترکیب و ابداع روش جدیدی در آموزش و نوع جدیدی از بازی های فکری است. در این نوع بازی چهارچوب ها و کلیشه های مرسوم به حداقل رسیده و مخاطب قادر به تغییر بخش های مختلف بازی است. او می تواند ساختار زمین بازی و چینش مهره ها را خود معین کند و درواقع در نقش یک طراح بازی ظاهر گردد.

با این نگاه این شیوه از طراحی باعث شده است که بیش از 70 بازی فکری در دسترس او قرار بگیرد. بنابراین با توجه به طراحی اصلی این بازی برای آموزش، می توان گفت ریاضیات، تمرکز، جمله سازی، سرعت عمل و... از جمله موضوع هایی است که مخاطب آن ها را آموزش خواهد دید و هوش های ریاضی و منطقی او به چالش کشیده خواهد شد.

این بازی که از سوی مهدی پورمطلب طراحی شده است شامل 36 مکعب برای ساخت صفحه بازی، 12 دیواره برای ساخت فضای اطراف بازی، 36 مهره قرمز و آبی برای انجام بازی و لیبل های متفاوت برای ساخت پازل و یا دادن هویت به بازی است.

این بازی از آثار برگزیده سومین رویداد ملی ایده آزاد است که با حمایت کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و همکاری شرکت بازی آل به مرحله فراوری رسیده است.

علاقه مندان می توانند این بازی را که در 3هزار نسخه منتشر شده است با قیمت 200هزار تومان از فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، فروشگاه های محصولات فرهنگی و سایت فروش کانون به نشانی shop.kpf.ir خریداری نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بچه ها، هفتاد بازی را با تتابرد تجربه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها، هفتاد بازی را با تتابرد تجربه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید