معتبرترین برندهای چینی بهداشتی چه ویژگی هایی دارند؟

به گزارش گفتگوی افروز، وقتی می خواهیم برندهای چینی بهداشتی را با هم مقابسه کنیم و از میان آنها یکی را انتخاب کنیم باید معیارهایی را در نظر بگیرم.

معتبرترین برندهای چینی بهداشتی چه ویژگی هایی دارند؟

به گزارش گفتگوی افروز، بنابراعلام چینی کرد، این معیارها ویژگی هایی هستند که آن برند برایش سال ها زحمت کشیده تا خودش را به ما ثابت کند.

در این مقاله به ویژگی هایی اشاره می کنیم که یک برند چینی بهداشتی را معتبر می نماید. چند برند معتبر هم مثال می زنیم که این ویژگی ها را در خود دارند.

1- نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده

صنعت چینی بهداشتی احتیاجمند نیروهای متخصص و با تجربه است. از واحد طراحی گرفته تا خط فراوری احتیاجمند نیروهای آموزش دیده است. تعداد، تخصص و تجربۀ نیروی انسانی یک شرکت کیفیت محصولات را تضمین می نماید.

در این صنعت نقش نیروی انسانی بسیار پررنگ است و بسیاری از مراحل فراوری احتیاجمند دستان ماهر، هنرمند و پرتوان نیروی های انسانی است. وقتی نقش نیروی انسانی پررنگ می گردد، تجربه بیش از پیش رنگ می گیرد. ازاین رو قدمت شرکت و کارخانه به علت داشتن نیروهای قدیمی و با تجربه به یک مزیت رقابتی تبدیل می گردد.

2- نگاه تخصصی به صنعت چینی بهداشتی

یک شرکت معتبر چینی بهداشتی فرایندهای فراوری حرفه ای دارد. دپارتمان ها زنجیروار به هم متصل می شوند تا محصولات از ایده و طرح به محصولات فیزیکی سرامیکی تبدیل شوند. برندهای معتبر جهانی، علاوه بر واحدهای معمول صنعت چینی بهداشتی، دارای دپارتمان های زیر هستند:

· طراحی؛ ایده پردازی و پیشنهاد محصولات تازه

· تحقیق و توسعه؛ کوشش دائمی برای پیشرفت محصولات

· مدلسازی؛ ساخت الگوهای اولیۀ محصول با کارکرد درست

· کنترل کیفیت؛ اطمینان از انتقال محصولات بی نقص به بازار

· تأمین؛ تهیه و استفاده از مواد اولیۀ باکیفیت

· آزمایشگاه؛ اطمینان از فراوری محصولات استاندارد

· فروش و خدمات پس از فروش؛ توزیع مناسب محصولات و اطمینان از رسیدن درست محصول به دست مشتری

· بازاریابی؛ ارتباط سازنده با مخاطب و معرفی محصولاتی که احتیاج کاربران را به خوبی برطرف می نماید

وجود چنین دپارتمان هایی در شرکت چینی بهداشتی، نشان دهندۀ دقت و اهمیت به ظرایف و جزئیات است و برای مصرف کننده نتایج زیر را به بار می آورد:

· محصولات چینی بهداشتی زیبا

· فراوری سریع

· محصولات متنوع

· پاسخ گویی به سلایق

· اعتماد به برند و خدمات

3- دسترسی سریع به محصولات و شرکت

معتبرترین برندها در استان ها و شهرهای مختلف نمایندگی دارند. می توانید در زمان کوتاهی به نمایندگی فروش محصولاتشان در استان یا شهر خود مراجعه کنید یا محصولاتشان را در همۀ فروشگاه های معتبر مشاهده کنید.

شبکۀ توزیع گسترده باعث دسترسی آسان مصرف کننده به فروشگاه و نمایندگی های معتبر می گردد و باعث می گردد خرید با خیال راحت انجام گردد. در این صورت مشتری هر زمان و در هر شرایطی با هر سؤال و مسئله ای به نماینده یا شرکت دسترسی خواهد داشت.

علاوه بر دسترسی فیزیکی دسترسی دیجیتال به برندها هم بسیار مهم است. برندهای معتبر را می توانید با چند کلیک در اینترنت پیدا کنید. وبسایت و شبکه های اجتماعی برندها گویای اندازه اعتبار آنهاست.

4- کارخانۀ بزرگ و فضاهای فراوریی وسیع

کارخانۀ بزرگ و مساحت فیزیکی کارخانه خبر از ظرفیت بالای فراوری می دهد. وقتی به برندهای معتبر جهانی مانند کُهلر، توتو، دوراویت و روکا نگاهی می اندازیم می بینیم که هرکدام چندین کارخانه در کشورهای مختلف دارند. ظرفیت بالای فراوری، سرعت تامین احتیاج بازار، دسترسی بهتر به محصولات و اطمینان ناشی از سرمایه گذاری وسیع صورت گرفته برای ایجاد آن برند از مزایای انتخاب یک برند چینی بهداشتی با کارخانه بزرگ و فضاهای فراوریی وسیع است.

5- اهمیت به مسئولیت های اجتماعی

مسئولیت های اجتماعی آن دسته از تعهدات و فعالیت های داوطلبانۀ برندهای بزرگ است که سود آن به جامعه و محیط زیست می رسد و لزوماً برای برندها منفعت اقتصادی ندارد. توجه پایدار یک برند به محیط زیست، جامعه و اقتصاد، به ویژه آنجا که مسئولیت اجتماعی یک اجبار یا قانون نیست، بیانگر نوع نگاه آن برند به ایجاد منفعت عمومی از کسب وکار و عدم آسیب به محیط و دیگران است.

بد نیست با یک مثال بیشتر شرح داده گردد. برند چینی بهداشتی چینی کُرد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود را چنین عمل می نماید:

· تصفیۀ پساب های بهداشتی و صنعتی و استفادۀ دوباره از آنها

· آبیاری درختان داخل و اطراف کارخانه با آب تصفیه شده در تصفیه خانه

· توسعۀ فضای سبز و راه اندازی سیستم آبیاری قطره ای

· تعویض منظم فیلتر دودکش های کارخانه و اطمینان از فرایند احتراق کامل

· صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده لامپ های کم مصرف ال ای دی

بزرگترین کارخانۀ چینی بهداشتی ایران کدام است؟

در ایران چینی کُرد، با وسعت 300 هزار متر مربع، بزرگترین شرکت چینی بهداشتی است. این کارخانه با ظرفیت فراوری 17000 تن چینی بهداشتی در سال گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است. این کارخانه با 3 فاز فراوریی در کرمانشاه بیش از 600 نیروی بومی را استخدام نموده است تا محصولات چینی بهداشتی، از جمله توالت فرنگی، روشویی و زیردوشی، فراوری کند. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید!

در آخر

هنگام آنالیز برندهای چینی بهداشتی و انتخاب برند معتبر به بزرگی کارخانه، تخصص و تجربه و حرفه ای بودن شرکت دقت کنید. شرکت های باتجربه، نیروهای متخصص و باتجربه ای هم دارند و شرکت های حرفه ای دپارتمان های حرفه ای دارند.

علاوه بر اینها طبیعی است که سبد محصولات، تکنولوژی به کارگرفته شده و طراحی های بروز نشان دهندۀ اعتبار یک شرکت چینی بهداشتی است. در واقع اینها خروجی یک شرکت بزرگ و معتبر است.

پس از لحاظ کردن این موارد است که می توانید با خیال راحت خرید کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "معتبرترین برندهای چینی بهداشتی چه ویژگی هایی دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتبرترین برندهای چینی بهداشتی چه ویژگی هایی دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید