تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین

به گزارش گفتگوی افروز، در همایش روز داوطلب از داوطلبان نمونه جمعیت هلال احمر استان قزوین تجلیل شد.

تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین

به گزارش گفتگوی افروز از قزوین، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر به صورت ویدئویی در مراسم تجلیل از داوطلبان هلال احمر گفت: داوطلب جمعیت هلال احمر، شجاع، دلسوز و جهادگر است و بدون مزد، کار می نماید.

وی اضافه نمود: داوطلبان جمعیت هلال احمر در گرفتاری ها، حوادث و سوانح برای امدادرسانی به مردم حضور دارند و به آسیب دیدگان یاری می نمایند.

رئیس جمعیت هلال احمر تأکید کرد: در راستای بیانیه گام دوم، سعی می کنیم روحیه جهاد و ایثار را در بین داوطلبان جمعیت هلال احمر ارتقا دهیم و تا می توانید در این راه کوشش کنید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در همایش استانی نکوداشت روز داوطلب گفت: داوطلبان در واقع حلقه اتصال توان توانمندان برای برطرف احتیاج احتیاجمندان هستند و برای ترویج فرهنگ بشردوستی و یاری به همنوعان خود ایثارگرانه کوشش می نمایند.

حسن آصفی اضافه نمود: در پاسداشت روز دنیای داوطلب باید قدرشناس رادمردان و زنان نیک اندیشی باشیم که هدف از خلقت را انسانیت می دانند و برای تحقق آن بدون چشم داشت و نفع طلبی، ارزش های انسانی را با رفتار های بشردوستانه و قدم های مهربانانه خود به برترین شکل ممکن به نمایش می گذارند.

وی گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر، انسان های صالح و اندیشمندی هستند که برای کاهش و برطرف رنج بشر می کوشند و همین موضوع نشان می دهد که هنوز از انسانیت در این دنیا پر از رنج و ستم، نشانی به جای مانده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه نمود: داوطلبان جمعیت هلال احمر برای زندگی عاری از درد و رنج های تحمیلی کوشش می نمایند و می خواهند جوامع بشری به فطرت خود بازگردند و انسانیت را در ضمیر خود نهادینه نمایند.

30 هزار عضو جوان و 12 هزار عضو داوطلب در جمعیت هلال احمر استان قزوین فعالیت می نمایند.

14 آذرماه به عنوان روز دنیای داوطلب نام گذاری شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید