همایشها و نمایشگاه ها

جلوپنجره های متفاوت و طراحی های جنجالی بی ام و ، عکس

دیجیاتو نوشت: کمپانی ب ام و با رونمایی از کانسپت i Vision Dee در نمایشگاه CES سروصدای زیادی برپا کرد.

29 دی 1401

کشف تصویر پنهانی خودنگاره دوران جوانی پل سزان در پشت یکی از نقاشی های طبیعت بی جان

ایسنا/ براساس گزارشات منتشر شده، کشف تصویر پنهانی خودنگاره دوران جوانی پل سزان در پشت یکی از نقاشی های طبیعت بی جان صورت پذیرفت.

12 دی 1401

رئیس دبیرخانه شورای عالی میراث فرهنگی منصوب شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، رئیس دبیرخانه شورای عالی میراث فرهنگی منصوب شد.

10 مرداد 1401

شب نشینی در موزه ها و کاخ های تهران

همزمان با رویداد فرهنگی شبی با موزه، تعدادی از موزه ها و کاخ های تاریخی #تهران از دوشنبه هشتم فروردین ماه تا دیروقت باز هستند.

12 تیر 1401

نمایشگاه عکس های قاجاری در ری برگزار خواهد شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ری بیان کرد که نمایشگاه عکس های قاجاری از آثار تاریخی و فرهنگی، در این شهرستان برگزار خواهد شد.

6 تیر 1401

پارک پرواز تهران را بهتر بشناسید

در تهران زندگی می کنید و دلتان برای هوای آزاد و چشم انداز درختان تنگ شده است؟ می خواهید نفس عمیقی بکشید و دود و آلودگی تهران را استشمام نکنید؟ یا برای یک سفر چند روزه به تهران آمده اید و می خواهید زیباترین نقاط شهر را ببینید؟ به پارک پرواز بروید تا یکی...

5 تیر 1401

نمایشگاه EXPO ، برنامه های رئیس جمهور دبی برای نمایشگاه اکسپو 2020

مقدمهما در این مقاله قصد داریم به آنالیز نمایشگاه اکسپوی دبی بپردازیم. اکسپو یکی از نمایشگاه هایی است که در سراسر دنیا برگزار می گردد. هدف از راه اندازی این نمایشگاه، نمایش دستاوردهای مهم ملت های گوناگون است.

25 خرداد 1401

پوشش خدمات بیمه ای 300 هزار نفر از شاغلین فصلی بدون پوشش بیمه تامین اجتماعی

در حاشیه نمایشگاه دستاورد های 6 ماهه وزارت مردم، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر و اتحادیه تعاونی های تامین احتیاج صنفی، استاد کاران کارگران ساختماتی و شاغلین فصلی کشورتفاهم نامه همکاری امضا کردند.

22 خرداد 1401

نمایشگاه کتاب تحول و جهشی جدی در حوزه فرهنگ ایجاد می کند

به گزارش خبرنگاران ، امیرحسین بانکی پور، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران ضمن اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی و برگزاری نمایشگا ه های کتاب اظهار کرد: کتاب غذای روح انسان است و نباید از آن غافل...

14 خرداد 1401

ملاقات وزیر میراث فرهنگی با دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در مادرید

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به مادرید با دبیرکل سازمان جهانی گردشگری به گفت و گو و گفتگو پرداخت.

20 فروردین 1401

حرکت فناورانه اصفهان در جهت مدیریت پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: مرحله اول طرح استقرار سامانه پیرولیز برای مدیریت بخش غیرآلی پسماند شهری به بهره برداری می رسد.

14 بهمن 1400

تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین

در همایش روز داوطلب از داوطلبان نمونه جمعیت هلال احمر استان قزوین تجلیل شد.

27 دی 1400

5 وبلاگ هنری بارسلونا که می توانید آن را دنبال کنید

در اسپانیا در پی وبلاگ هنری می گشت؟ شاید جای تعجب نباشد که بارسلونا در موزه افراد مشهوری همانند پیکاسو و سالوادور دالی، دارای بخش های هنری پررونقی باشد. اینکه آیا این نمایشگاه ها در موزه هنرهای معاصر یا دریکی از گالری های زیرزمینی شهر برپا می گردد اهمیت...

31 مرداد 1400

بازگشت 17 هزار اثر باستانی مسروقه عراق از آمریکا

وزیر فرهنگ عراق گفت: با تلاش مشترک مراجع ذیربط 17 هزار اثر باستانی به کشور بازگردانده شد و این آثار به زودی در موزه ملی عراق به نمایش گذاشته می شود.

17 مرداد 1400

نهان بر عیان نشان دهنده ذهن نقاد ایرانی است

تهران (پانا) - معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه نهان بر عیان را فرصتی مغتنم برای شروع نهضت مبارکی برای بازشناسی داشته های خودمان برشمرد.

18 تیر 1400

سومین نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک ازبکستان برگزار می گردد

دبیرخانه اتاق بازرگانی و صنایع مشترک اکو بیان کرد: انجمن صنایع نساجی و پوشاک ازبکستان نسبت به برگزاری نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک ازبکستان از تاریخ 6 تا 8 خرداد 1400 اقدام نموده است.

3 تیر 1400

شیطنت ها علیه پرسپولیس ادامه دارد

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در روزهای اخیر، اتفاقات فراوانی برای سرخپوشان پایتخت رقم خورد که باعث ایجاد فضایی تازه برای تیم و باشگاه شد. به همین دلیل، جعفر سمیعی در مورد مسائلی که ذهن هواداران پرسپولیس را به خود مشغول کرده است، به اظهارنظر...

5 فروردین 1400

کنفرانس خبری مدیرکل آژانس: پس از رایزنی های فشرده به نتایج خوبی رسیدیم، ادامه نظارت های ضروری

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که به ایران سفر نموده بود در کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت: نظارت های ضروری در ایران ادامه خواهد داشت.

4 فروردین 1400

تراریوم چیست؟ (انواع گیاهان مناسب تراریوم برای ساخت تراریوم)

تراریوم چیست؟ گیاهان مناسب تراریوم (terrarium) شامل کاکتوس، بنفشه و... می باشد. یکی از تراریوم های پرطرفدار تراریوم کاکتوس است. ساخت تراریوم

25 اسفند 1399

روانچی: آمریکا فرصت بازگشت به برجام را از دست ندهد

مجید تخت روانچی سفیر ایران در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به آمریکا هشدار داد هرچه سریع تر به توافق هسته ای بازگردد زیرا پنجره این فرصت رو به بسته شدن است.

10 اسفند 1399
تعداد: (33)