حناچی: احیاء فضاهای واجد ارزش تاریخی در این دوره تکمیل می گردد

به گزارش گفتگوی افروز، تهران (پانا) - شهردار تهران با تاکید بر برنامه ریزی شهرداری برای زیباسازی قلمروی عمومی و فضاهای واجد ارزش تاریخی مانند میدان امام خمینی و لاله زار گفت کوشش می گردد این پروژه ها قبل از خاتمه این دوره از مدیریت شهری تمام گردد.

حناچی: احیاء فضاهای واجد ارزش تاریخی در این دوره تکمیل می گردد

به گزارش سایت شهر، پیروز حناچی شهردار تهران امروز در حاشیه آیین گشایش ایستگاه های متروی برج میلاد و امیرکبیر در جمع گفتگوی افروز گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در همه کلانشهرها با هدف کاهش ترافیک و آلودگی است و به اندازه میزان افزایش این ناوگان ازآلودگی کاسته می گردد.

او درباره اقدامات شهرداری برای زیبایی شهر گفت: هم اکنون نمای تمام ساختمان هایی که ساخته می شوند باید به تصویب برسد. در قلمروی عمومی هم برای فضاهایی که واجد ارزش تاریخی هستند برنامه داریم؛ از جمله میدان امام خمینی و لاله زار. همچنین کوشش می گردد این پروژه ها قبل از اتمام این دوره از مدیریت شهری تمام گردد.

حناچی در ادامه درباره تاثیر منفی آلودگی روی بیماران کرونایی گفت: تحقیقات نشان می دهد که آلودگی هوا و شیوع حاد بیماری کرونا در بیماران مبتلا تاثیر مستقیم دارد و افزایش ذرات معلق حال مبتلایان کرونا را بدتر می نماید. نکته مهمتر دیگر این است که سوخت مازوت برای بعضی صنایع در فصل زمستان تاثیر مستقیمی در افزایش الاینده pm2.5 دارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حناچی: احیاء فضاهای واجد ارزش تاریخی در این دوره تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حناچی: احیاء فضاهای واجد ارزش تاریخی در این دوره تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید