سرقت های خبرساز از بازیگران و چهره های مشهور

به گزارش گفتگوی افروز، چندسالی بود که خبر سرقت و دزدی از هنرمندان و افراد سرشناس متوقف شده بود، تااینکه سال گذشته خبر هایی درباره سرقت از منزل احمدرضا عابدزاده منتشر شد و پس از او هم خرداد سال جاری آزیتا ترکاشوند با انتشارتصویری از منزلش گفت که به منزلش دستبرد زده اند. کمتر از یک ماه هم خبر سرقت از منزل مریم امیرجلالی منتشر شده است.

سرقت های خبرساز از بازیگران و چهره های مشهور

به گزارش گفتگوی افروز، شنیدن خبر دزدی از منازل آدم های معروف شاید ناشی از این است که هنگامی که زندگی های پر زرق و برشان از دور نمایش داده می گردد این باور را برای دزدان به وجود می آورد که این افراد از رفاه کاملی برخواردند؛ بنابراین می توان با یک نقشه زیرکانه به اموالشان دستبرد زد.

ظاهرا در ماه های اخیر تعداد این سرقت های افزایش یافته است. چند پیش آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون ویدئویی از سرقت منزلش منتشر کرد، دو روز پیش هم مریم امیرجلالی در این باره خبر از سرقت منزلش داد. بعلاوه دزدان به خانه محمد به آذین مترجم و نویسنده نامدار هم دستبرد زدند.

سرقت از منزل شخصی مریم امیرجلالی

روز گذشته مریم امیرجلالی با انتشار ویدیویی از فضای بهم ریخته و دستبرد زده خانه اش، از سرقت خانه اش اطلاع داد. او در پست اینستاگرامی اش نوشت: جناب آقای دزد بی وجدان چرا فکر می کنی همه هنرمندان پولشان از پارو بالا می رود که به خودت اجازه می دهی به حریم خانه آن ها تجاوز کنی؟ آمدی بردی، چرا زندگی را انقدر بهم ریختی؟ این را حتما اطمینان داشته باش این پول هایی را که از راه دزدی در می آوری خرج دوا و دکتر خودت و عزیزانت می گردد.

بازیگر سریال خانه به دوش در ادامه این پست نوشته بود که عجب امنیتی برقرار شده! با هر کسی هم خصومت و دشمنی دارید این رسمش نیست.

سرقت از خانه آزیتا ترکاشوند

جنجالی ترین ماجرای سرقت مربوط به دستبرد به منزل شخصی آزیتا ترکاشوند است. او 15 خرداد ماه سال جاری با انتشار تصویری از اتاق بهم ریخته اش، به دزدی و دستبرد به حریم شخصی اش در نبودش اعتراض کرد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

بازیگر سریال هیولا در این باره نوشته بود: مگه داریم، انقدر راحت وارد خونه مردم بشن و دزدی بکنن، برن؟ اگه من دیشب منزل بودم واقعا چه بلایی سرم میومد؟ کی جوابگو بود؟

اعتراض های پی در پی او در فضای مجازی باعث شد تا رییس پلیس پیشگیری تهران عظیم به این موضوع واکنش نشان دهد.

سرهنگ موقوفه ای گفته بود: متاسفانه خانه این خانم بازیگر، کمترین تجهیزات و امکانات تامین امنیت را نداشت. یکسری موارد ممکن است مربوط به معماری باشد، اما موارد بسیاری از جمله ارتقاء امنیت خانه باید از سوی خود صاحبخانه مورد توجه قرار بگیرد که اینگونه نبود. من به این بازیگر کشورمان پیشنهاد می دهم حالا که مردم را در جریان سرقت از خانه شان قرار داده، موارد ایمنی و ضعف های ایمنی خانه را هم بیان کند تا شاید مردم با یاری از این موارد توجه بیشتری به ایمنی منازلشان داشته باشند.

دزدی از خانه و مغازه احمدرضا عابدزاده

احمدرضا عابدزاده، دروازبان سابق تیم ملی کشور، طی 24 ساعت دوبار سرقت را تجربه نموده است. اواخر فروردین ماه بود که 99 خبر دزدی از منزل و مغازه این بازیکن رسانه ای شد.

این ماجرا به میزان ای عابدزاده را تحت تاثیر قرار داد که او در مصاحبه مطبوعاتی اش به آزادی زندانیان اعتراض کرد و گفت: ویروس کرونا باعث شد مسئولان هزاران زندانی را آزاد نمایند، اما برایم سؤال است چرا افرادی که به جرم دزدی زندان بودند، آزاد شدند؟ مگر به آن ها بابت دو، سه ماه آزادی شان حقوق می دهید؟ حتی اگر هم پول بگیرند، خیلی هایشان مریض هستند و به دزدی عشق می ورزند!

او در ادامه به سرقتی که رخ داده اشاره نمود و گفت که ملک من چهار قفل دارد، چهارتا! اما با دستگاه فرز نرده و قفل را بریده اند و کلی وسیله و جعبه هایی را که لباس ها، گرمکن، کفش ها، عکس ها و… زمان بازیگری ام داخل شان بوده و همه خاطرات زندگی ام محسوب می گردد به سرقت برده اند. یک روز بعد هم لوستر های مغازه ام را دزدیده اند. می دانید که لوستر ها در ارتفاع بالایی نصب می گردد و دزدان از خدا بی خبر با نردبان یا نمی دانم چه چیز، لوستر ها را باز کردند؛ آن هم از مغازه ای که بر بلوار متل قو و در نقطه ای پررفت وآمد است.

پس از صحبت های عابدزاده، رئیس کل دادگستری استان مازندران اعلام نمود که چهار نفردزد در شهرستان کلاردشت دستگیر شدند و در مورد سرقت از رستوران وی، دزد در سلمانشهر به همراه اموال مسروقه دستگیر و اموال مکشوفه تحویل مالباخته شد.

سرقت موبایل اسدالله یکتا

شهریور سال 98 هم موبایل اسدالله یکتا، بازیگر سینما و تلویزیون، هدف دزدان ترمینال جنوب نهاده شد. پس از باخبر شدن پلیس، دزدان سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

آن ها در بازپرسی هایشان گفته بودند: سه ماه به جرم سرقت به حبس رفته بودیم. تازه آزاد شده بودیم که سرقت هایمان را آغاز کردیم. با موتور موبایل قاپی می کردیم. از بخت بد یکی از طعمه هایمان بازیگر بود، ولی اصلا متوجه این موضوع نشدیم و او را ندیدیم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

دزدی از منزل بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر کشورمان یکی دیگر از چهره هایی است که خانه اش مورد دستبرد دزدان نهاده شده است.

زمستان سال 97 بود که بهاره رهنما با انتشار ویدئویی از خانه اش، از دزدیده شدن اموالش اطلاع داد. پس از مدتی هم با انتشار پستی دیگر، دزد را تهدید کرد که او را می شناسد و از او خواست که جواهرات، حلقه ازدواج و طلا های دخترش پریا را برگرداند.

سرقت همراه با خشونت از پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار، بازیگر سینما و تلویزیون، از دیگر بازیگرانی است که تجربه سرقت شدن اموالش به وسیله دزدان را دارد،

اما با این تفاوت که سرقت همراه با خشونت بوده است. این اتفاق سال 95 رخ داد و او مورد حمله دو دزد موتور سوار نهاده شده بود.

بازیگر فیلم ابد و یک روز در این باره گفته که برای رسیدن به محل موردنظرم، شیشه سمت راست ماشین را پایین داده بودم تا آدرس بپرسم و متاسفانه فراموش کردم شیشه را بالا بکشم. طبق عادت کیفم روی جایگاه جلو بود که دیدم یک نفر از پشت به ماشین نزدیک می گردد. فکر کردم دوستم است، چون تاریک بود.

در یک لحظه جوانی از شیشه تا کمر داخل خودروام خم شد و کیفم را قاپید. کیف را گرفتم، ولی آن جوان یک مشت به من زد و کیف را با خودش برد و کمی جلوتر، روی ترک یک موتور پرید و با همدستش فرار کردند. خیلی زود دزدان کیف پریناز ایزدیار دستگیرشدند، اما به گفته او نه از کیف خبری شد و نه از مدارکی که داخل کیف بود.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

سرقت از علی دایی

علی دایی سناخته شده دنیای فوتبال سه بار مورد هجوم دزدان نهاده شده است.

اولین دزدی مروط به دهه هشتاد است که طی آن دزدان از ویلایی در سه راه یاسر، پایین تر از نیاوران که دایی ساکن آن بود بالا می فرایند تا از اموال علی دایی دزدی نمایند که درنهایت پیروز نمی شوند.

دومین سرقت مربوط به تصادف شدید او در اسفند سال 90 است که طی آن تلفن دایی به سرقت رفت. بنابر گفته های بعضی رسانه ها، ارزش حدودی اموال سرقت شده 5میلیون تومان بود و دزدان هم پیدا نشدند.

سومین بار، اسفند ماه 91 بود که علی دایی و همسرش در راستا بیمارستان فرمانیه مورد حمله چهار دزد قرار می گیرند. دزدان با قصد ربودن گردنبند دایی با دو دستگاه موتورسیکلت در تعقیب وی بودند و در نهایت به علی دایی حمله کردند. اما این بار هم دزدان پیروز نشده و علی دایی از ناحیه گردن مورد جراحت نهاده شد. دوربین های امنیتی بیمارستان فرمانیه تصویر این اتفاق را ضبط نموده بودن، اما هیچگاه خبر دستگیری دزدین منتشر نشد.

سرقت از منزل عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور، مجری سرشناس کشور هم سال 87 با پفراینده سرقت از منزل روبرو شد. او و خانواده اش پس از بازگشت از یک مسافرت متوجه تغییراتی در داخل خانه می شوند و این موضوع را به پلیس اطلاع می دهند که در نهایت سرقت از منزل فردوسی پور تایید می گردد.

پس از رسانه ای شدن این موضوع، بعضی از رسانه ها خسارت وارده به عادل در این دزدی را چیزی حدود 500 میلیون تومان اعلام نمودند. اما عادل فردوسی پور در مصاحبه اش این رقم را تکذیب کرد و گفت: واقعا نمیدانم چرا بعضی فکر کردند من در خانه ام چیزی به قیمت 500 میلیون تومان دارم. تمام وسایلی که از خانه من به سرقت رفت، چند تابلو، چند تخته فرش و چند شماره سکه بهار آزادی بود که بعنوان پاداش و یادگاری گرفته بودم، همین!

سرقت از هدیه تهرانی

سال 86 هم هدیه تهرانی، بازیگر سرشناس کشور با دزدی دزدان روبرو شد. درحالی که مادر تهرانی به دلیل بیماری بستری بودند، هدیه تهرانی به دیدار مادر می رود که در همین حین سرقت اتفاق می افتد.

او در این باره گفته است که خودرو را پارک کردم و به دیدار مادرم رفتم، در زمان بازگشت متوجه شدم که لپ تاپ و دوربین دیجیتالم را که محتوی اطلاعات کاری و شخصی ام بود به سرقت برده اند. عجیب این است که به دیگر اشیای قیمتی و پول که در خودرو بوده، کاری نداشتند.

منبع: فرارو

به "سرقت های خبرساز از بازیگران و چهره های مشهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت های خبرساز از بازیگران و چهره های مشهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید