خبرنگاران صف های مرغ از میادین میوه و تره بار تهران برچیده شد

به گزارش گفتگوی افروز، تهران- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استانداری تهران گفت: هم اکنون شرایط بازار مرغ به حالت طبیعی برگشته است و هیچ صفی در میادین میوه و تره بار پایتخت وجود ندارد.

خبرنگاران صف های مرغ از میادین میوه و تره بار تهران برچیده شد

به گزارش گفتگوی افروز، حشمت اله عسگری روز یکشنبه به گفتگوی افروز گفت: دیروز در مجموع هزار و 100 تُن مرغ وارد استان تهران و توزیع شد.

وی ادامه داد: امروز هم هزار و 400 تُن دیگر مرغ وارد استان شد که 300 تُن آن در شهرستان های استان و 300 تُن نیز در میادین سطح شهر تهران توزیع شد.

به گفته عسگری، بقیه مرغ ها نیز در اختیار مجموعه واحدهای صنفی برای توزیع نهاده شد.

محدودیت توزیع مرغ به واحدهای صنفی برداشته شد

معاون استاندار تهران گفت: در روزهای گذشته ما محدودیت توزیع مرغ در بین واحدهای صنفی را داشتیم و برای هر واحد صنفی بین 500 کیلو تا یک تُن در نظر گرفته بودیم، اما دیگر به دلیل وفور این محصول، محدودیت ها برداشته شد.

عسگری اضافه نمود: هر واحد صنفی به هر اندازه که مرغ بخواهد می تواند از میدان بهمن تحویل بگیرد و مازاد مرغ نیز توسط دولت خریداری و منجمد می گردد.

وی با اشاره به بازدید اخیر خود از میادین میوه و تره بار تهران گفت: در این بازدید هیچ گونه صفی در میادین مشاهده نشد و اعلام می کنم که در حال حاضر عرضه مرغ در تهران به حالت عادی و طبیعی درآمده است.

به گزارش گفتگوی افروز، در روزهای گذشته صف های طولانی خرید مرغ در میادین میوه و تره بار شهر تهران در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده منتشر شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران صف های مرغ از میادین میوه و تره بار تهران برچیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صف های مرغ از میادین میوه و تره بار تهران برچیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید