سامانه مجوزهای سازمان سینمایی از کار افتاد

به گزارش گفتگوی افروز، تهران (پانا) - سامانه انتشار اطلاعات مجوزهای صادره سینما مدتی است که از کار افتاده است.

سامانه مجوزهای سازمان سینمایی از کار افتاد

به گزارش صبا، سامانه مجوزهای صادره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه سینما که از مهرماه 1400 در دسترس قرار گرفته بود و به صورت یکپارچه، اطلاعات همه پروانه های صادره و نوبت های پروانه ساخت و نمایش را منتشر می کرد، از دسترس خارج شده است.

این سامانه با عنوان زیرساخت مدیریت هوشمند سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، یکی از شیوه های متنوع شفاف سازی سازمان سینمایی بود که از اواخر دهه 90 در سایت این سازمان و بعد سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به راه افتادند.

در این سامانه که تا روزهای اخیر در دسترس قرار داشت و به صورت مرتب به روزرسانی می شد، لیست و اطلاعات پروانه های ساخت صادرشده سینمایی و غیرسینمایی، پروانه های نمایش صادرشده سینمایی و غیرسینمایی، نوبت های آنالیز در شوراهای صدور پروانه ساخت سینمایی و غیرسینمایی و نوبت های آنالیز در شوراهای صدور پروانه نمایش سینمایی و غیرسینمایی به صورت تفکیک شده در دسترس قرار داشت.

این سامانه یکی از برترین و موثق ترین مسیرها برای اطلاع رسانی در زمینه فعالیت های سازمان سینمایی بود که در حال حاضر از دسترس خارج شده است و انتظار می رود هرچه سریعتر فعالیت خود را از سر بگیرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سامانه مجوزهای سازمان سینمایی از کار افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه مجوزهای سازمان سینمایی از کار افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید