صدور آنی کارت اهدای عضو با ارسال کد ملی به 3432

به گزارش گفتگوی افروز، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایران اسم کرد: افراد در صورت تمایل کد ملی خود و کلمه اهدا را به سرشماره 3432 پیامک نموده و کارت اهدای عضو را در کمتر از 30 ثانیه دریافت نمایند.

صدور آنی کارت اهدای عضو با ارسال کد ملی به 3432

به گزارش گروه اجتماعی گفتگوی افروز، کتایون نجفی زاده، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایران با برنامه صبح و تبادل نظر به مناسبت روز اهدای عضو؛ اهدای زندگی تبادل نظری تلفنی کرد.

نجفی زاده گفت: مرگ مغزی فرد فوت شده ای است که فقط قلب او طی چند روز و آن هم با دستگاه تپش دارد، اما باور این قضیه برای نزدیکان شخص خیلی سخت است که فکر نمایند این فرد فوت نموده و اعضای بدنش باید به بیماران نیازمند پیوند زده گردد.

وی با بیان اینکه این مسئله نیازمند فرهنگ سازی است، اضافه کرد: در طول سال های اخیر با یاری رسانه ها و هنرمندان و ورزشکاران فرهنگ سازی خوبی درمورد این قضیه انجام شده تا اگر چنین اتفاقی افتاد افراد بتوانند تصمیم درستی بگیرند.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایران توضیح داد: مهم ترین مسئله ای که برای فرهنگ سازی اهدای عضو وجود دارد اطلاعات غلطی است که بعضاً به مردم داده می گردد.

برای مثال ما افرادی را در تلویزیون می بینیم که ادعا می نمایند مرگ مغزی شدند و دوباره به زندگی برگشتند و یا فیلمی ساخته می گردد که اعضای مرگ مغزی با پارتی بازی خرید و فروش شده و یا اینکه بعضی فیلم ها بدون مشاور اهدای عضو در این زمینه ساخته می شوند.

نجفی زاده یکی از اهداف تأسیس انجمن اهدای عضو را وجود یک مرجع برای ارائه اطلاعات صحیح و رایگان در این مورد خواند و اضافه کرد: وجود چنین مرجعی برای ساخت آثار هنری بسیار مفید و موثر است و هر کسی که قصد ساخت اثری درمورد اهدای عضو داشته باشد می تواند از مشاوره رایگان این انجمن و در اسرع وقت استفاده کند.

وی اظهارکرد: یکی دیگر از اهداف تاسیس این انجمن، یاری به وزارت بهداشت و درمان در راستای مسئله اهدای عضو است.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایران به مردم پیشنهاد کرد به این موضوع فکر نمایند و در صورت تمایل کافی است که کد ملی خود و کلمه اهدا را به سرشماره 3432 پیامک نمایند و کارت اهدای عضو را در کمتر از 30 ثانیه دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صدور آنی کارت اهدای عضو با ارسال کد ملی به 3432" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور آنی کارت اهدای عضو با ارسال کد ملی به 3432"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید