فینالیست شدن والیبال ساحلی ایران در مسابقات زیر 19 سال آسیا

به گزارش گفتگوی افروز، تیم والیبال ساحلی زیر 19 سال الف ایران با شکست تایلند دو میزبان مسابقات قهرمانی آسیا، برای نخستین بار به دیدار نهایی این رقابت ها راه یافت.

فینالیست شدن والیبال ساحلی ایران در مسابقات زیر 19 سال آسیا

به گزارش گفتگوی افروز، مرحله نیمه نهایی سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا امروز (سه شنبه) با دو دیدار در تایلند پیگیری شد.

تیم والیبال ساحلی الف ایران (ابوالحسن خاکی زاده - علی قربان پسندی) در این مرحله به مصاف تایلند دو رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد و به دیدار نهایی صعود کرد.

خاکی زاده و قربان پسندی در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 13 حریف خود را شکست دادند تا نماینده ایران برای نخستین بار به دیدار نهایی این رقابت ها راه یابد. در دو دوره گذشته این مسابقات، ایران پیروز به کسب مقام سومی شده بود.

در دیگر مسابقه همزمان هم تیم تایلند یک پیروز به شکست قزاقستان یک شد تا حریف تیم ایران یک در مرحله نهایی شود. تایلندی ها با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 16 حریف قزاق خود را شکست دادند.

مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا عصر امروز (سه شنبه) با دو دیدار پیگیری خواهد شد.

در دیدار رده بندی که از ساعت 15 به وقت تایلند و 12 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز می شود، تیم های قزاقستان یک و تایلند دو برای کسب نام سومی رقابت ها به مصاف یکدیگر می فرایند.

در دیدار نهایی هم تیم های تایلند یک و ایران یک برای کسب جام قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت که این مسابقه از ساعت 16 به وقت تایلند و 13 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فینالیست شدن والیبال ساحلی ایران در مسابقات زیر 19 سال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینالیست شدن والیبال ساحلی ایران در مسابقات زیر 19 سال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید