قیمت قطعی کوییک S و ساینا S معین شد

به گزارش گفتگوی افروز، شورای رقابت پس از آنالیز های لازم، قیمت خودروهای کوییک S و ساینا S را به وسیله کلینیک تجاری معین کرد. بر این اساس، قیمت کارخانه کوییک اس 125 میلیون و 312 هزار و 500 تومان و قیمت کارخانه ای ساینا اس 114 میلیون و 62 هزار و 500 تومان برای سه ماهه سوم سال معین شده است.

قیمت قطعی کوییک S و ساینا S معین شد

نرخ های اعلامی بدون احتساب هزینه بیمه، شماره گذاری و … هستند که با احتساب حدود 14 درصد به مبالغ اعلامی، قیمت قطعی تعیین خواهد شد.

کوییک S محصول نو گروه خودروسازی سایپا است که بر پایه خودروی تیبا 2 و در اصل پروژه X200 سایپا ساخته شده است. کوییک S نسخه فیس لیفت کوییک معمولی است که با نام کوییک 99 هم شناخته می گردد. این خودرو به این علت به نام کوییک 99 نامیده می شد که قرار بود در سال 99 رونمایی گردد و سایپا شروع به پیش فروش این خودرو نموده است.

بیشتر بخوانید: فراوری کوییک R اتوماتیک به وسیله پارس خودرو شروع شد

ساینا یکی از خودروهای گروه خودروسازی سایپا است که بر پایه پروژه ایکس 200 ساخته شده است. خودرویی که در بازار از موفقیت نسبی برخوردار بوده و فروش خوبی داشته است. حال سایپا بعد حدود چهار سال تصمیم به اجرای فیس لیفتی روی ساینا گرفته است و ساینا نو با نام ساینا S (ساینا اس) وارد بازار می گردد.

اولین چیزی که در ساینا S به چشم می آید چراغ های نو و سپر آن است. به نظر می آید سایپا سپر کوییک را با کمی تغییر روی ساینا نو نصب نموده است. چراغ های جلو تغییر شگرفی نداشته اند، اما جلو پنجره با طرح کروم کاری شده به جذابیت نمای جلویی یاری شایانی نموده است. دی لایت هم از ریزه کاری های نو ساینای نو است. در قسمت عقب خودرو، گرافیک نو چراغ ها و سپر نو خودنمایی می نمایند. علاوه بر این ها، در پایین سپر ساینا اس یک دفیوزر نو دیده می گردد که جلوه اسپرتی خوبی ایجاد می نماید. در نمای کناری تفاوت عجیبی دیده نمی گردد و تقریبا بدون تغییر مانده است.

شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت خرید و فروش سایپا کوییک و بعلاوه، مشاهده آگهی های خرید و فروش ساینا به سایت گفتگوی افروز مراجعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "قیمت قطعی کوییک S و ساینا S معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت قطعی کوییک S و ساینا S معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید