لیونل مسی به ویروس کرونا مبتلا شد

به گزارش گفتگوی افروز، خبرگزاری خبرنگاران- فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن یکی از چهار بازیکن این تیم است که تست کرونایش مثبت شده است.

لیونل مسی به ویروس کرونا مبتلا شد

به گزارش گفتگوی افروز، باشگاه پاری سن ژرمن هم از موج کرونا در اروپا در امان نمانده است. با اعلام وب سایت پاری سن ژرمن، تست کرونای چهار بازیکن از این تیم مثبت شده است. سرخیو ریکو، خوان برنات، نیتن بیتومازالا و لیونل مسی چهار بازیکن پی اس جی هستند که تست کرونای آن ها مثبت شده است. این چهار بازیکن طبق قوانین بهداشتی و پروتکل های فرانسه در قرنطینه قرار گرفته اند.

با شروع سال نو میلادی همچنان شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان فوتبال در سراسر فوتبال اروپا ادامه دارد و حالا بازیکنان پاری سن ژرمن نیز درگیر این مسئله شده اند. در شرایطی که تمرینات این باشگاه فرانسوی در سال نو در روز شنبه شروع شده، پاری سن ژرمن خاطرنشان کرد که تست کرونای چهار بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی این تیم مثبت اعلام شده است.

نام این بازیکنان فاش نشده بود اما دقایقی پیش تعیین شد که لیونل مسی، سرخیو ریکو، خوان برنات و ناتان بیتومازالا بازیکنانی هستند که تست شان مثبت شده است. به این ترتیب مسی و سه بازیکن دیگر بازی فردا برابر وانس در جام حذفی را از دست خواهند داد. البته به نظر می رسد پاری سن ژرمن بدون حتی چند بازیکن خود نیز مشکل چندانی برای غلبه بر وانس نداشته باشد. بعلاوه تیم مائوریسیو پوچتینو در لیگ فرانسه نیز با اختلاف در صدر جدول قرار داشته و احتمالا باز هم پیروز به کسب عنوان قهرمانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "لیونل مسی به ویروس کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی به ویروس کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید