توخل: بازیکنانم قبل از بازی آواز می خواندند، در 5 دقیقه آخر برای شنیدن سوت انتها لحظه شماری می کردم

به گزارش گفتگوی افروز، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از شکسته شدن طلسم صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

توخل: بازیکنانم قبل از بازی آواز می خواندند، در 5 دقیقه آخر برای شنیدن سوت انتها لحظه شماری می کردم

به گزارش گفتگوی افروز و به نقل از فاکس اسپورت، تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد میهمان آلمانی اش بوروسیا دورتموند را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و در مجموع با پیروزی 3 بر یک در دو بازی رفت و برگشت به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. این اولین بار در 4 سال گذشته است که PSG می تواند جواز حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان را کسب کند و به همین دلیل لذت این پیروزیت برای توخل مضاعف بود.

توخل پس از بازی خانگی شاگردانش مقابل دورتموند که به دلیل نگرانی از شیوع کرونا پشت درهای بسته استادیوم پارک دوپرنس برگزار گردید و در آن نیمار و خوان برنات گلزنی کردند، به گفتگوی افروز گفت: فضایی که بر تیم ما در اتوبوس قبل از رسیدن به استادیوم حاکم بود، حیرت هر کسی را برمی انگیخت. روحیه تیم فوق العاده بود. حال و هوای تیم عالی و بازیکنان سرشار از اعتماد به نفس بودند. بازیکنان آواز می خواندند. همه ما با هم آواز می خواندیم. بازیکنان با زدن به شیشه های اتوبوس آهنگ می ساختند. دیدن چنین روحیه ای از آنها قبل از بازی فوق العاده بود. این دقیقاً همان جوی بود که شما قبل از یک بازی مهم و پرفشار برای تیم تان می خواهید. واقعاً لذت بخش بود. آواز خواندن با هم لذت داشت. من هم کلی لذت بردم و امیدوارم بودم که این روحیه و سرخوشی به بازی بازیکنانم در زمین بازی هم منتقل گردد و تیم هم دقیقاً همین کار را انجام داد. من واقعاً خوشحالم.

توخل اضافه کرد: بعد از زدن گل اول، ما بازی را کنترل کردیم. زدن گل اول بازی عالی بود. بعد از گل اما ما خیلی راحت برخی از توپ ها را لو می دادیم. از تملک توپ مان کاسته شد. با این حال دومین گل را هم زدیم. لحظاتی در بازی بود که ما تحت فشار قرار گرفتیم اما هر وقت که این رخ داده همه بازیکنان کم نموده اند. به عنوان مثال دو مهاجم ما، ادینسون کاوانی و پابلو سارابیا و بعد از آنها هم نیمار و کیلیان امباپه کلی در کارهای دفاعی شرکت کردند و دیوانه وار هم دفاع می کردند. آنها با حضورشان در کارهای دفاعی فضاهای زیادی را برای حرکات دورتموند بستند. من می دانستم که بازیکنانم همواره و در هر حال به یکدیگر یاری می نمایند. در این بازی ما از حمایت طرفداران بی بهره بودیم که این کارمان را سخت می کرد اما باز هم به هدف مان رسیدیم و از این بابت خوشحالیم.

سرمربی آلمانی دورتموند در خاتمه تأکید کرد: در زندگی چیزهای مهمتری از فوتبال هست و ما این را می دانیم.اما در دقایق خاتمهی ما نمی خواستیم بازنده میدان را ترک کنیم و این کاملاً معین بود. من از باختن متنفرم. بعد از باخت در دورتموند، می دانستیم که کار سختی در بازی برگشت داریم و باید اعتراف کنم که در 5 دقیقه آخر بازی بار هر حمله و هر موقعیتی که داشتیم امیدوار بودم که داور سوت خاتمه را بزند. وقتی که بازیکن حریف (امره جان) اخراج شد، دیگر همه چیز روشن شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توخل: بازیکنانم قبل از بازی آواز می خواندند، در 5 دقیقه آخر برای شنیدن سوت انتها لحظه شماری می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: بازیکنانم قبل از بازی آواز می خواندند، در 5 دقیقه آخر برای شنیدن سوت انتها لحظه شماری می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید