کرونا، برگزاری یورو 2020 را به سال 2021 موکول کرد

به گزارش گفتگوی افروز، اتحادیه فوتبال اروپا تصمیم گرفته برگزاری رقابت های جام ملت های اروپا را به دلیل شیوع کرونا در قاره سبز به سال میلادی آینده موکول کند.

کرونا، برگزاری یورو 2020 را به سال 2021 موکول کرد

به گزارش گفتگوی افروز، مطابق انتظار و به درخواست بیشتر کشورهای اروپایی، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) انتها تصمیم گرفته است که رقابت های یورو 2020 را در تابستان سال 2021 برگزار کند.

یوفا هنوز به صورت رسمی این موضوع را اعلام نکرده اما بسیار از منابع خبری در قاره سبز اعلام کرده اند که این تصمیم قطعی است و انتظار می رود که نهاد حاکم بر فوتبال اروپا آن را تا ساعاتی آینده اعلام کند.

به دلیل شیوع بیماری کرونا در قاره اروپا و افزایش روز افزون آمار مبتلایان و قربانیان، بیشتر لیگ های معتبر فوتبال این قاره مسابقات خود را برای حداقل 3 هفته لغو کرده اند و انتظار می رود که این وقفه طولانی تر شود.

مسابقات یورو 2020 قرار بود امسال با حضور 24 تیم و در 12 شهر اروپا در تاریخ 11 ژوئن تا 11 جولای برگزار شود اما به دلیل به خاتمه نرسیدن لیگ های باشگاه در موعد مقرر، سران فوتبال اروپا در یوفا در جلسه اضطراری که ظهر امروز برگزار شد تصمیم گرفتند که مهمترین تورنمنت ملی قاره سبز را به سال آینده موکول کنند. گویا این خبر توسط اتحادیه فوتبال نروژ هم تأیید شده است.

به این ترتیب با موکول شدن یورو 2020 به سال آینده، فیفا باید فکر به حال برگزاری اولین دوره از تورنمنت جدید جام جهانی باشگاه ها کند، تورنمنتی که قرار بود از تابستان سال آینده آغاز شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کرونا، برگزاری یورو 2020 را به سال 2021 موکول کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، برگزاری یورو 2020 را به سال 2021 موکول کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید