نصف آنچه که اتلی رُز در خصوص اسب ها می داند منتشر شد

به گزارش گفتگوی افروز؛ کتاب نصف آنچه که اتلی رُز در خصوص اسب ها می داند، نوشته جمعی از نویسندگان(کلسین آلکات، ریچارد لمبرت، برت انثنی جانستن، ویکتور لوداتو، سلستی انجی و سالی رونی) با ترجمه فائزه عباس نژاد خلیلی از سوی انتشارات افزار به بازار کتاب رسید.

نصف آنچه که اتلی رُز در خصوص اسب ها می داند منتشر شد

مجموعه داستان نصف آنچه که اتلی رُز در خصوص اسب ها می داند که 174مین شماره دنیا داستان این نشر را دارد، شامل شش داستان کوتاه برتر جایزه اِی اف جِی ساندی تایمز است.

در بخشی از کتاب می خوانیم: آرنج هایم را به نرده تکیه دادم و روی پل ایستادم. سیستم گردش خونم مطابق معمول کار می کرد. رشد و مرگ سلول هایم طبیعی بود. هیچ چیز در درون بدنم سعی در کشتن من نداشت. البته مرگ عادی ترین چیزی بود که می توانست رخ دهد. من تاحدی آن را می شناختم. با این حال، من آن جا ایستاده بودم و منتظر تماشا جسد درون رودخانه بودم، در حالی که بدن های زنده واقعیِ اطرافم را نادیده گرفته بودم؛ گویی بیشتر، مرگ معجزه بود، نه زندگی.

جایزه اِی اف جِی ساندی تایمز، باارزش ترین و معتبرترین جایزه داستان کوتاه در دنیا است که از سال 2010 با لیست کوتاهی از نویسندگانی چون برندگان سابق جوایز پولیتزر، اورنج و من بوکر، به سرعت تبدیل به یکی از مهم ترین جوایز سالنامه ادبی شده است.

کتاب نصف آنچه که اتلی رُز در خصوص اسب ها می داند نوشته جمعی از نویسندگان(کلسین آلکات، ریچارد لمبرت، برت انثنی جانستن، ویکتور لوداتو، سلستی انجی و سالی رونی)، در 157 صفحه، به قیمت 57هزار تومان، در قطع رقعی، جلد شومیز و با ترجمه فائزه عباس نژاد خلیلی از سوی انتشارات افراز به کتاب فروشی ها رسید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نصف آنچه که اتلی رُز در خصوص اسب ها می داند منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصف آنچه که اتلی رُز در خصوص اسب ها می داند منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید