نمایشگاه EXPO ، برنامه های رئیس جمهور دبی برای نمایشگاه اکسپو 2020

به گزارش گفتگوی افروز، مقدمه

ما در این مقاله قصد داریم به آنالیز نمایشگاه اکسپوی دبی بپردازیم. اکسپو یکی از نمایشگاه هایی است که در سراسر دنیا برگزار می گردد. هدف از راه اندازی این نمایشگاه، نمایش دستاوردهای مهم ملت های گوناگون است.

نمایشگاه EXPO ، برنامه های رئیس جمهور دبی برای نمایشگاه اکسپو 2020

افرادی که در این نمایشگاه شرکت می نمایند، احتیاج به داشتن محصول خاصی ندارند، چرا که محصولاتی که به نمایش در می آیند، متفاوت هستند.

شرکت نمایندگان نمایشگاه اکسپوی دبی

نمایشگاه اکسپوی در واقع نبوغ انسان ها را به نمایش می گذارد. نمایشگاه اکسپوی دبی به افراد این امکان را می دهد که ایده های خود را به اشتراک بگذارند.

یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه اکسپوی، ارتقاع و پیشرفت انسان است. شرکت نمایندگانی که در این نمایشگاه شرکت می نمایند، از تمامی حوزه ها هستند، مانند بچه ها، دیپلماتیک، تجاری، نشست های عمومی و نمایش هایی که به صورت زنده برگزار می شوند.

اکسپوی دبی در واقع یک رویداد خارق العاده و چند وجهی است.

برنامه های رئیس جمهور دبی برای نمایشگاه اکسپو

در سال 2013 میلادی بود که اعلام شد کشور دبی در سال 2020 میلادی حق میزبانی نمایشگاه اکسپو را دارد. مردم دبی برای اینکه حق میزبانی این نمایشگاه را بدست آوردند، بسیار خوش حال بودند.

معاون رئیس جمهور امارات متحده عربی بعد از اعلام شدن خبر حق میزبانی نمایشگاه اکسپو گفت، تمامی موسسات آموزشی در آن موقع تعطیل هستند.

نخست وزیر امارات متحده عربی گفت؛ میخواهد در نمایشگاه اکسپوی دبی تمامی مردم جهان را شگفت زده کند. بلندترین ساختمان جهان که برج خلیفه نام دارد، بعد از گرفتن حق میزبانی با آتش بازی آسمان دبی را روشن کرد.

رونق مالی

نمایشگاه اکسپوی دبی باعث رونق مالی کشورها می گردد. سران امارات متحده عربی پیش بینی نموده اند که نمایشگاه اکسپوی دبی چیزی حدود 277000 شغل تازه را در این کشور ایجاد می نماید.

بازدیدنمایندگان این نمایشگاه بر اساس آمارهای پیش بینی شده به 25 میلیون نفر می رسند. امارات متحده عربی برای خدمات دهی به بازدیدنمایندگان این نمایشگاه پنج فرودگاه بین المللی را آماده نموده است.

نمایشگاه اکسپوی از تاریخ 20 اکتبر شروع می گردد و در 10 آوریل سال 2021 میلادی به اتمام می رسد.

مکان برگزاری نمایشگاه اکسپو در دبی

نمایشگاه اکسپو دبی در منطقه ای به نام دبی جنوبی برگزار می گردد. این نمایشگاه در نزدیکی فرودگاه بین المللی آل مکتوم واقع شده است، بازدید نمایندگان می توانند بلافاصله بعد از رسیدن به دبی وارد نمایشگاه شده و از شگفتی های آن لذت ببرند.

مساحت این نمایشگاه به 4.38 کیلومتر می رسد. در دبی جنوبی نمایشگاه های زیادی برگزار می گردد، اما نمایشگاه اکسپو دبی مانند یک نگین در میان این نمایشگاه ها می درخشد.

محل اقامت برای بازدید از نمایشگاه اکسپو

کشور امارات متحده برای اقامت بازدیدنمایندگان نمایشگاه اکسپو دبی یک هتل 239 اتاقه به نام Occidental Dubai را ساخته است.

بازدیدنمایندگان می توانند به راحتی و بدون دغدغه به بازدید خود از نمایشگاه اکسپو بپردازند. هتل ساخته شده دارای آخرین امکانات و فن آوری های روز جهان برای میزبانی است.

هتل Occidental Dubai دارای اتاق هایی برای برگزاری جلسات تجاری است. غذاهایی که در این هتل برای بازدیدنمایندگان سرو می گردد، متنوع و مدیترانه ای است.

تور نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی

اکسپوی 2020 دبی | تاریخ برگزاری + توضیحات کامل + تور نمایشگاه اکسپو

نمایشگاه اکسپوی دوبی 2020 | تاریخ برگزاری و جزئیات بیشتر

لینک پیش ثبت نام اکسپو دبی 2020

نمایشگاه اکسپو چیست؟نمایشگاه جهانی یا نمایشگاه اکسپو ی...

ادامه مطلب

معرفی نمایشگاه اکسپوی دبیچرا نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی...

ادامه مطلب

نمایشگاه اکسپوی دوبی(Expo 2020)اکسپوی یک نمایشگاه جهانی ...

ادامه مطلب

منبع: ژیوار

به "نمایشگاه EXPO ، برنامه های رئیس جمهور دبی برای نمایشگاه اکسپو 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه EXPO ، برنامه های رئیس جمهور دبی برای نمایشگاه اکسپو 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید