هشدار خیز مجدد کرونا در خوزستان

به گزارش گفتگوی افروز، خبرنگاران/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نسبت به خیز مجدد بیماری در خوزستان هشدار داد.

هشدار خیز مجدد کرونا در خوزستان

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 3 هزار و 929 نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک های تنفسی و بیمارستان های استان خوزستان مراجعه کردند که تعداد مراجعه کنندگان به این مراکز نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

به گزارش گفتگوی افروز، وی اضافه کرد: پس از تست های انجام شده، 276 بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده اند که نسبت به روز گذشته سه بیمار کمتر شده است. در این مدت پنج بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری شدند که تعداد موارد بستری تازه نسبت به روز قبل پنج نفر کمتر شده است. در 24 ساعت گذشته سه نفر از هم استانی ها نیز جان باختند.

علوی گفت: روز گذشته 255 بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافتند که با احتساب افراد در قرنطینه خانگی، اندازه بهبودیافتگی در خوزستان حدود 97.4 درصد است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، با اشاره به شرایط پایدار خوزستان اضافه کرد: اندازه رعایت پروتکل های بهداشتی حدود 70 درصد است. اندازه رعایت استفاده از ماسک در اماکن عمومی مرکزی نیز 62 درصد و در منطقه ها حاشیه ای حدود 10 درصد است. اندازه رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در اماکن اسکان مهمانان نوروزی مطلوب نیست و نگرانی از خیز مجدد بیماری وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هشدار خیز مجدد کرونا در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار خیز مجدد کرونا در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید