پینگ پنگ باز مهابادی قهرمان مسابقات جوانان استان شد

به گزارش گفتگوی افروز، رئیس هیات تنیس روی میز مهاباد گفت: میلاد فتح اللهی پینگ پنگ باز اهل این شهرستان در مسابقات جوانان آذربایجان غربی به مقام قهرمانی رسید.

پینگ پنگ باز مهابادی قهرمان مسابقات جوانان استان شد

کیوان رحمانی رئیس هیات تنیس روی میز مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های گفتگوی افروز از مهاباد، گفت: مسابقات انتخابی تیم جوانان تنیس روی میز آذربایجان غربی برای شرکت در رقابت های منطقه ای این رشته با حضور تیم های نقده، مهاباد، ارومیه و میاندوآب به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار گشت.

وی اضافه کرد: در پایان این رقابت ها میلاد فتح اللهی از مهاباد مقام نخست را کسب کرد و سینا بدلیاز نقده و امیر حسین ساعدی از ارومیه به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

رحمانی شرح داد: در پایان این مسابقات 10 تنیس باز برتر استان برای حضور در مسابقات منطقه ای این رشته انتخاب شدند که پنج نفر از آنان از شهرستان مهاباد هستند.

رئیس هیات تنیس روی میز مهاباد اضافه کرد: مسابقات منطقه ای تنیس روی میز، با حضور سه استان آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی و با شرکت 30 پینگ پنگ باز برگزار خواهد شد که در نهایت چهار نفر به رقابت های قهرمانی کشور و اردوی انتخابی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی اظهار داشت: محمد امین برزنجی، زکریا دادوند، آریان آهدار و محمد مبین برزنجی دیگر نفرات انتخاب شده از مهاباد برای مسابقات منطقه ای هستند.

مهاباد یکی از قطب های مهم رشته تنیس روی میز آذربایجان غربی بوده و هم اکنون دارای سه بازیکن عضو تیم ملی است.

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پینگ پنگ باز مهابادی قهرمان مسابقات جوانان استان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پینگ پنگ باز مهابادی قهرمان مسابقات جوانان استان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید