اپلیکیشن&zwnjهای کسب و کار در سراسر امریکا از سوم اکتبر سال 2019 چهل درصد رشد داشته&zwnjاند

به گزارش گفتگوی افروز، اطلاعات منتشر شده نشان می دهد شیوع ویروس کرونا در آمریکا باعث افزایش تعداد نرم افزارهای مربوط به کسب و کار در این کشور شده است.

اپلیکیشن&zwnjهای کسب و کار در سراسر امریکا از سوم اکتبر سال 2019 چهل درصد رشد داشته&zwnjاند

به گزارش گفتگوی افروز به نقل از گفتگوی افروز،اطلاعاتی که توسط اداره سرشماری آمریکا گردآوری شده است نشان می دهد که اپلیکیشن های کسب و کار در سراسر این کشور از سوم اکتبر سال 2019 چهل درصد رشد داشته اند؛ این بالاترین رکورد در طول 13 سال اخیر بوده است و شامل کسب و کار های پر هوادار می گردد که به ایجاد شرکت ها و استخدام کارکنان متصل هستند.

موج جدید استارتاپ ها می تواند مستقیما به کوشش های دولت در مهار همه گیری بیماری کرونا مرتبط باشد، که حمایت از درآمد ها را نسبت به حمایت شغلی در اولویت قرار داد. طبق این اطلاعات، عوامل هم برای مردم احتیاج (از دست دادن شغلشان) و هم روش و طریقه برطرف آن (امنیت مالی بیشتر) را ایجاد کرد تا ریسک پیدا کردن یک کسب و کار را بپذیرند. آمار اداره سرشماری ممکن است توسط افرادی که کسب و کار راه می اندازند تا واجد شرایط چک حمایتی شوند به علاوه مجموعه ای از اپلیکیشن هایی که در آغاز قرنطینه مربوط به همه گیری متوقف شدند، دست کاری شده باشد.

این همه گیری و محدودیت های مربوط به آن راه اندازی کسب و کار های دیجیتال محور را آسان تر نموده است. اطلاعات اداره سرشماری آمریکا نشان می دهد که در سال 2020 حدود 3.5 میلیون نفر درخواست شماره شناسایی کارفرما ها را داشته اند، و این چیزی است که یک کسب و کار برای آغاز فعالیت به آن احتیاج دارد. در کل سال 2019 تعداد درخواست ها 2.7 میلیون نفر بود.

رشد بی سابقه اپلیکیشن های کسب و کار در کنتاکی

در شهر کنتاکی، در سال 2020 حدود 800 اپلیکیشن کسب و کار جدید به وجود آمد که نسبت به 590 حوزه فعالیت در سال 2019، 32.2 درصد رشد داشته است. لکسینگتون نیز مدت زیادی سرچشمه استارتاپ ها در کشور بوده است و کنتاکی را به سمت ظرفیت های نوآوری، که توانایی فراوری و استفاده از ایده های جدید در محدوده ای از سازمان ها یا شرکت های یک صنعت است، راهنمایی می نماید.

تیم توسعه مالی بازرگانی لکسینگتون برآورد کرد که ظرفیت نوآوری شهر از دستیابی به سرمایه انسانی و فراوری علم ناشی می گردد

منبع: جام جم آنلاین

به "اپلیکیشن&zwnjهای کسب و کار در سراسر امریکا از سوم اکتبر سال 2019 چهل درصد رشد داشته&zwnjاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن&zwnjهای کسب و کار در سراسر امریکا از سوم اکتبر سال 2019 چهل درصد رشد داشته&zwnjاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید