تارتار: نفت مسجدسلیمان بسیار جنگنده است، در بازی فردا محکوم به برد هستیم

به گزارش گفتگوی افروز، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی های تیم نفت مسجد سلیمان را بررسی نموده ایم و تیمی بسیار دونده و جنگنده است.

تارتار: نفت مسجدسلیمان بسیار جنگنده است، در بازی فردا محکوم به برد هستیم

به گزارش گفتگوی افروز از مسجدسلیمان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نهم رقابت های لیگ برتر گفت: سال جاری بازیکنان خلاق به علت ترانسفر شدن به کشورهای دیگر باعث شده خلاقیت ها کمتر گردد. بازی ها بیشتر تاکتیکی و فیزیکی است. بازی های تیم نفت مسجد سلیمان را بررسی نموده ایم و تیمی بسیار دونده و جنگنده است.

وی ادامه داد: بازی فردا مقابل نفت مسجدسلیمان برای ما بسیار سخت است. این تیم دیر بسته شده است ولی باتوجه به تجربه ای که آقای کمالوند و همکاران شان داشتند تیمی خوبی را تا سرانجام جابجایی جمع و جور کردند و هفته به هفته شرایط شان بهتر می گردد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: ما تیم بسیار خوبی هستیم. دو سه هفته است که نتوانستیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم. ضمن احترام به تیم خوب نفت مسجدسلیمان و همه طرفداران شان محکوم هستیم فردا برنده باشیم. باید با تمام وجودمان بازی کنیم و بازیکنان مان مصمم هستند خیلی زود شرایط را عوض نمایند. باید امتیازات از دست رفته را با کوشش مضاعف به دست بیاوریم. خیلی امیدوار هستیم بتوانیم فردا یک بازی حساب شده را انجام دهیم و پیروز میدان باشیم.

تارتار درباره مصدومان و محرومان تیمش در بازی فردا مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: خدا را شکر محروم نداریم. یکی دو بازیکن مصدومیت جزئی دارند که پزشکان کوشش می نمایند که انشاءالله به بازی فردا برسند.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تارتار: نفت مسجدسلیمان بسیار جنگنده است، در بازی فردا محکوم به برد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: نفت مسجدسلیمان بسیار جنگنده است، در بازی فردا محکوم به برد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید