توزیع 30 هزار بسته حمایتی رمضان میان نیازمندان

به گزارش گفتگوی افروز، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع 30 هزار بسته حمایتی غذایی در میان نیازمندان تمامی استان ها در ماه مبارک رمضان اطلاع داد.

توزیع 30 هزار بسته حمایتی رمضان میان نیازمندان

به گزارش گروه اجتماعی گفتگوی افروز، محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: سال گذشته با مشارکت مردم، 312 هزار سبد غذایی و از محل یاری های بین المللی هم 80 هزار سبد غذایی تهیه و میان مردم توزیع شد. سال جاری هم همانند سال گذشته در پی رقم زدن چنین یاری هایی هستیم.

وی اضافه نمود: در ماه رمضان سال جاری با استفاده از یاری های مردمی 30 هزار سبد غذایی میان نیازمندان توزیع می گردد. اقلام سبد غذایی سال گذشته شامل برنج، روغن، تن ماهی، حبوبات، شکر و ماکارونی و سایر اقلام بوده است و سال جاری با اعتبارات ستاد و یاری های مردمی سه کالای اساسی برنج، روغن و شکر را برای استان ها ارسال نموده و مراکز استانی هم کالا های دیگری به این سبد اضافه نموده و در بین نیازمندان توزیع می نمایند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: در مجموع سال گذشته و سال جاری 425 هزار سبد کالایی میان نیازمندان توزیع خواهد شد. کوشش شده است که این یاری های معیشتی علاوه بر یاری به خانواده نیازمندان، مقداری از سختی های آن ها را در ایام شیوع کرونا هم کاهش دهد و به همین دلیل این اقدام تقریبا همزمان با شیوع کرونا در کشور شروع شد.

نصیری با اشاره به جزئیات بسته حمایتی ماه رمضان، گفت: این سبد های غذایی در 31 استان کشور و در شهرستان های مختلف و در میان خانواده های نیازمند توزیع شده است و ارزش ریالی هر سبد غذایی حدود 3 میلیون ریال است و در مجموع با یاری خیرین توانستیم 90 میلیارد ریال در قالب بسته های حمایتی غذایی در میان نیازمندان توزیع کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توزیع 30 هزار بسته حمایتی رمضان میان نیازمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 30 هزار بسته حمایتی رمضان میان نیازمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید