خبرنگاران 41 سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد

به گزارش گفتگوی افروز، اصفهان- خبرنگاران- رییس شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: 41 سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد که 32 سایت به صورت دائمی و رسمی فعال است.

خبرنگاران 41 سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد

بهمن حسین زاده شامگاه روز چهارشنبه در آیین بهره برداری نمایشگاه بین المللی اصفهان اضافه کرد: بیش از 700 هزار متر مربع فضای باز و پوشیده نمایشگاهی در کشور وجود دارد که با افتتاح مرحله اول سایت جدید نمایشگاهی اصفهان در زمان حاضر 20 هزار متر مربع بر فضای سرپوشیده نمایشگاهی استاندارد کشور اضافه کرده شده است.

وی توضیح داد: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با 27 سال سابقه فعالیت و فرایند رو به رشد هر ساله با برگزاری بیش از 60 نمایشگاه تخصصی متنوع در معرفی دستاوردهای صنعتی و تجاری کشور نقش مهمی را ایفا کرده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صنعت نمایشگاهی با اشتغال33 هزار نفری در کشور و ارتباط با 150 رسته شغلی موجب رونق بخشی تجاری، صنعتی و توسعه صادرات غیر نفتی، بازاریابی و قراردادهای بازرگانی بی شمار می گردد.

به گفته وی به ازای هر مترمربع فضای نمایشگاهی چهار اشتغال ایجاد می گردد، همچنین 150 رسته شغلی با صنعت نمایشگاهی مرتبط است.

حسین زاده بیان نمود: تمام استانداردها به ویژه در تجهیزات برق در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان فراهم شده است.

سال آینده مرحله دوم نمایشگاه بین اللملی اصفهان آغاز به کار می نماید

شهردار اصفهان، بهره برداری نمایشگاه بین المللی استان اصفهان اتفاقی عظیم دانست و گفت: امیدواریم با حمایت اعضا و شرکا نمایشگاه مهرماه سال آینده فاز 2 را در این مکان آغاز کنیم چرا که زیر ساخت ها مهیاست.

قدرت الله نوروزی گفت: نمایشگاه بین المللی استان بیانگر فعال شدن اقتصاد، اشتغال، رونق کسب و کار و پیشه است.

وی توضیح داد: مکان فعلی نمایشگاه از طرفی به گذر شرق، از طرفی به رینگ چهارم، از طرفی به سالن اجلاس و فرودگاه ختم می گردد، که در این نقطه همه بازرگانان و تجار و تولیدکنندگان هنر خود را به نمایش می گذارند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمایشگاه بین المللی می تواند زمینه ای برای اعتماد و دلگرمی بیشتر فراهم کند با توجه به این اتفاق عظیم می توان اقدامات مهم تری را در شهر اصفهان رقم زد.

علیرضا نصر اصفهانی بیان نمود: دست اندرکاران نمایشگاه بین المللی استان با جدیت، همدلی، صمیمیت و همراهی کوشیدند تا خالق این اتفاق مهم باشند.

عملیات اجرایی نمایشگاه بین المللی استان اصفهان آذر سال 94 با حضور وزیر امور خارجه آغاز شد در منطقه روشن دشت واقع است، این نمایشگاه منطبق با تکنولوژی ها و استانداردهای نمایشگاه های مونیخ، دوبی و کیش طراحی و ساخته شده است.

این مجموعه که مطابق با آخرین مدل نمایشگاهی دنیا شامل یک سالن پیوسته با قابلیت تفکیک به سه سالن پنج هزار متری پیوسته طراحی و ساخته شده، فضاهایی مانند ساختمان رجیستری، پاویون مذاکرات بین المللی، سالن گردهمایی ها و نشست های خبری، سالن های مذاکره، مجموعه رستوران و کافی شاپ، توفقگاه متمرکز و فضای باز برگزاری نمایشگاه است.

این مجموعه 17 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی ساخته شده دارد و نخستین شهرک نمایشگاهی کشور به شمار می رود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 41 سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 41 سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید