دوست داشتنی ترین شهرهای دنیا

به گزارش گفتگوی افروز، شهرهای دوست داشتنی دنیا

آیا تا به حال کنجکاو شده اید که بدانید شهرهایی دوست داشتنی دنیا چه شهرهایی هستند؟ هر سال یک مجله مسافرتی در شهر نیویورک که حدودا 5 میلیون خواننده دارد یک نظرسنجی در بین خوانندگان خود برگزار می نماید تا بداند شهر مورد علاقه آن ها کجاست. مهمان نوازی مردم هر شهر بدون شک یکی از مهمترین فاکتورهایی است که سفر به آن شهر را برای مسافران راحت و لذتبخش می نماید. اگرمی خواهید بدانید که این نظرسنجی به کجا رسیده در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

دوست داشتنی ترین شهرهای دنیا

کپنهاگ، دانمارک

کپنهاگ، مرکز دانمارک یکی از گران ترین شهرهای اروپاست. این شهر ساختمان هایی با معماری خیره نماینده، رستوران های منتخب و مردم مهمان نواز و مهربان دارد.

بانکوک، تایلند

تایلند با جمعیتی بیش از 8 میلیون یکی از پر جمعیت ترین، شلوغ ترین و پربازدید ترین شهرهای جهان است. مردم این شهر قدر گردشگران را می دانند و با آن ها رفتار بسیار خوبی دارند. این شهر به داشتن میراث فرهنگی، معماری های خیره نماینده، غذاهای خوشمزه و شب های سرزنده و شاد معروف است.

کیپ تاون، آفریقای جنوبی

کیپ تاون یکی از شهرهایی است که تنوع فرهنگی زیادی دارد و مردمی با فرهنگ های مختلف در آن زندگی می نمایند. این شهر با طبیعت آرامش بخش خود یکی از محبوب ترین شهرهای جهانست. آب و هوای گرم، مردم دوست داشتنی، جاذبه های توریستی فراوان و مجذوب کننده از این شهر یک مقصد گردشگری بینظیر در سراسر آفریقا ساخته است.

سیدنی، استرالیا

سیدنی به داشتن زیبایی های طبیعی و جاذبه های فرهنگی متنوع معروف است. مردم این شهر همواره مهربان و یاری رسان هستند.

ملبورن، استرالیا

ملبورن در زمینه های مختلفی مثل تحصیلات، سرگرمی، سلامت، گردشگری، ورزش و … همواره در رتبه های بالا قرار گرفته است که این ها این شهر را تبدیل به یکی از سرزنده ترین شهرهای جهان نموده است. به علاوه، مردم این شهر بسیار دوست داشتنی، صمیمی و مهمان نواز هستند.

گالوی، ایرلند

گالوی در غرب ایرلند قرار گرفته است. این شهر به علت طبیعت دوست داشتنی، مردم سرزنده و موسیقی های خاص شهر خود در سرشماری دوشت داشتنی ترین شهر جهان به عنوان اولین شهر شناخته شد. مسافران در این شهر با دوست داشتنی ترین مردم جهان روبرو می شوند و لحظاتی آرامش بخش را در کنار آن ها می گذرانند.

دوبلین، ایرلند

دوبلین مرکز ایرلند پرجمعیت ترین شهر این کشور است. این شهر جاذبه ها و بناهای تاریخی زیادی دارد که قدمت آن ها به صدها سال پیش برمی گردد. همه این ویژگی ها به همره مهربانی و مهمان نوازی مردمش دوبلین را تبدیل به سومین شهر دوشت داشتنی جهان نموده است.

کورک، ایرلند

کورک در جنوب ایرلند قرار داد و شهری قرون وسطی ای مجذوب کننده است که گفته می گردد یکی از مهربان تری مردم جهان را دارد. اگر تصمیم دارید که از این جواهر ایرلند تماشا کنید مطمئن باشید که مردم این شهر با آغوش باز و قلب مهربان خود به شما خوشامد می گویند.

آوکلند، نیوزلند

پر جمعیت ترین شهر نیوزلند بسیار تمیز، ایمن و دوست داشتنی است. این شهر با منظره ها و چشم اندازی باورنکردنی احاطه شده است و حدود 1.5 میلیون مردمی مهربان در آن زندگی می نمایند، به نظر می آید حال مردم این شهر همواره خوب است.

منبع: list25.com

منبع: الی گشت

به "دوست داشتنی ترین شهرهای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوست داشتنی ترین شهرهای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید