کشف محموله الکل صنعتی و کلینر در بیرجند

به گزارش گفتگوی افروز، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از کشف یک محموله الکل صنعتی و کلینر در بیرجند با همکاری نیروهای اداره کل اطلاعات و بازرسان سازمان صمت استان اطلاع داد.

کشف محموله الکل صنعتی و کلینر در بیرجند

علی تهوری، امروز یکشنبه 18 اسفند در جمع گفتگوی افروز اظهار کرد: این محموله شامل 5550 بطری نیم لیتری الکل صنعتی و 1750 کلینر بوده که به مقصد بیرجند حمل شده است.

وی اعلام کرد: این محموله در زمان کشف در حال تخلیه از یک دستگاه کامیون در داخل یک انبار بود که پرونده تخلف فرد مورد نظر تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات ارسال خواهد شد.

به گزارش گفتگوی افروز، معاون بازرسی و حمایت از مصرف نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: در این انبار همچنین فیلتر هوای خودرو در حال فراوری بود که موضوع در دست آنالیز تخصصی بازرسان قرار گرفته است.

تهوری با بیان اینکه مردم می توانند هر مورد مشکوک در مورد احتکار کالاها را به سامانه 124 گزارش نمایند، اعلام نمود: بازرسی ها در این ایام به صورت مستمر و در قالب گشت مشترک در سطح استان ادامه دارد و قطعا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه کالا و خدمات به خصوص اقلام بهداشتی، مواد شوینده و ضدعفونی نماینده با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشف محموله الکل صنعتی و کلینر در بیرجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف محموله الکل صنعتی و کلینر در بیرجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید