کشف 10 میلیاردی کالای قاچاق در تهران

به گزارش گفتگوی افروز، تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم از کشف کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در بنگاهی در جنوب تهران اطلاع داد.

کشف 10 میلیاردی کالای قاچاق در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر، اعلام کرد: در تحقیقات پلیسی تعیین شد مالک بنگاهی در حوالی خیابان فدائیان اسلام مقدار فراوانی کالای قاچاق در محل بنگاهش دپو و جمع آوری نموده است که بلاقاصله تیمی از کارآگاهان آنالیز موضوع را بر عهده گرفتند.

وی مطرح کرد: با شناسایی هویت مالک بنگاه در آنالیز های اولیه تعیین شد، مالک بنگاه با استفاده از خودروهای شوتی مقدار فراوانی لوازم خانگی قاچاق در این مکان تخلیه نموده است و میخواهد در فرصت مناسبی در سطح بازار توزیع کند. نتیجه تحقیقات صورت گرفته به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل بنگاه اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت مالی تهران ابراز داشت: با اخذ دستور قضائی روز گذشته تیمی از کارآگاهان به محل بنگاه اعزام و ضمن دستگیری مالک بنگاه در آنالیز از داخل آن 15 هزار و 286 قلم لوازم آشپزخانه از قبیل: سوفله خوری و سرویس ادویه جات قاچاق فاقد بارنامه و فاکتور و مجوزهای گمرکی کشف شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، توضیح داد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 10 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کشف 10 میلیاردی کالای قاچاق در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 10 میلیاردی کالای قاچاق در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید