اخبار مجلس

افزایش 35 درصدی قیمت سرویس های مدارس

محبی گفت: پس از آنالیز اختلاف قیمت و تورم بالا به وسیله کارشناسان، مقرر شد افزایش 35 درصدی قیمت سرویس های مدارس را داشته باشیم.

29 شهریور 1401

تذکر مجلس به وزارت اقتصاد درباره مجتمع های بین راهی

رئیس سازمان راهداری گفت: مصوبه وزارت اقتصاد با قانون مغایرت دارد چرا که مجوزهایی که به مجتمع های بین راهی می دهیم بر اساس مصوبات مجلس است چنانچه این مسئولیت به وزارت گردشگری محول شود باید از طریق مجلس پیگیری شود.

9 شهریور 1401

رئیس دبیرخانه شورای عالی میراث فرهنگی منصوب شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، رئیس دبیرخانه شورای عالی میراث فرهنگی منصوب شد.

10 مرداد 1401

یک نماینده مجلس: فراوری خودروی مقرون به صرفه قیمت مطالبه مردم است

این روزها به خصوص پس از حذف دو خودروی پرتیراژ پراید و پژو 405 از خط فراوری، خودروسازان به علت ناتوانی در ردکردن استانداردهای 85 گانه و افزایش هزینه ها، ایده فراوری خودروی مقرون به صرفه قیمت در همان بازه قیمتی خودروهای یادشده، در دستور کار قرار گرفته است.

8 مرداد 1401

افشای اطلاعات سه نماد بورسی

به گزارش خبرنگاران، این مزایده در چارچوب مزایده عمومی املاک و مستغلات و سرمایه گذاری های مازاد موسسه اعتباری ملل انجام گرفته که در حال حاضر به نوبت سوم این معاملات رسیده است. در اطلاعیه این مزایده آمده بود: موسسه ملل در نظر دارد سهام 3 شرکت گروه توسعه...

14 خرداد 1401

درخواست از رئیس مجلس برای قرائت نامه 156 نماینده درباره شفافیت آرا

نماینده مردم تهران در مجلس از رئیس مجلس درخواست کرد تا نامه 156 نفر از نمایندگان در مورد شفافیت آراء در صحن مجلس قرائت گردد.

2 خرداد 1401

حرکت فناورانه اصفهان در جهت مدیریت پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: مرحله اول طرح استقرار سامانه پیرولیز برای مدیریت بخش غیرآلی پسماند شهری به بهره برداری می رسد.

14 بهمن 1400

واکنش سازمان ملی استاندارد به اظهارات یک نماینده درباره ذرت و کنجاله آلوده

خبرنگاران : معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران در رابطه با اظهارات محمد حسن آصفری، نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی درباره ذرت و کنجاله آلوده واکنش نشان داد.

31 تیر 1400

اقلیم آمادگی برای واگذاری درآمد های نفتی به بغداد را ندارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، منصور البعیجی یک عضو فراکسیون دولت قانون در مجلس عراق سفر هیأت مذاکره کننده اقلیم کردستان عراق به بغداد را وقت کشی دانست و دلیل آن را آمادگی نداشتن اقلیم برای واگذاری درآمدهای نفتی اش به دولت مرکزی اظهار داشت.

24 فروردین 1400

نوبخت پای صحبت بازنشستگان تامین اجتماعی و کارگران نشست

تهران (پانا) - رییس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز (دوشنبه) در جمع بازنشستگان تامین اجتماعی و کارگران حاضر شد و صحبت ها و مطالبه های آنها را شنید.

18 اسفند 1399

آینده پژوهی در حوزه اقتصاد بهتر از سندنویسی است

در شرایط کنونی که پاندمی کرونا، ضربات مهلکی بر اقتصاد و اشتغال در جهان وارد و همزمانی این چالش با تحریم های ظالمانه شرایط را برای فعالان اقتصادی کشور به مراتب سخت تر کرده است، از جمله راهکارهایی که می تواند سبب بهبود شرایط اقتصادی شود، توجه به فناوری...

23 بهمن 1399

خودروهای جدیدی که وارد ایران می شوند

به گزارش خبرنگاران، در قوانین و لوایح بودجه در سال های 98 و 99 درآمد دولت از محل واردات خودرو به دلیل محدودیت ارزی صفر بوده است. اما در لایحه بودجه 1400 این شرایط تغییر نموده و دولت برای سال آینده دو هزار و 40 میلیارد تومان درآمد از محل واردات خودرو (بند حقوق...

10 بهمن 1399

تصویب بودجه 740 میلیارد دلاری نظامی آمریکا در مجلس سنا

سنای آمریکا لایحه بودجه نظامی 740 میلیارد دلاری این کشور موسوم به قانون ملی اختیارات دفاعی را تصویب کرد.

1 بهمن 1399

تشکیل صندوق 30 هزار میلیارد تومانی معدنی

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از تشکیل صندوق سرمایه گذاری مشترک 30 هزار میلیارد تومانی شرکت های بزرگ معدنی خبر داد.

8 آبان 1399

افشاگری یک عضو کنگره درباره اقدام پمپئو علیه ایران

فارس نوشت: رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان خاطرنشان کرد، گزارش دفتر بازرس نشان می دهد اقدام مایک پمپئو در اعلام شرایط اضطراری در قبال ایران برای فروش تسلیحات، ساختگی بود و او از اختیاراتش سوءاستفاده کرد.

11 مهر 1399

خبرنگاران زیارت اهل قبور؛ شاید وقتی دیگر

اصفهان- خبرنگاران- پس از قرمز شدن شرایط شیوع ویروس کرونا در اصفهان در روزهای اخیر، مسوولان مربوطه توصیه می نمایند شهروندان برای زیارت اهل قبور رفتگان خود حضور در باغ رضوان و آرامستان های محلی را به حداقل رسانده و در روزهای هفته تقسیم نمایند.

31 شهریور 1399

ساماندهی امضای دیجیتالی عزم ملی می خواهد

یکی از الزامات شبکه ملی اطلاعات براساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی در سال 96 ارائه انواع خدمات امن اعم از رمزنگاری و امضای دیجیتالی به تمام کاربران است. به همین دلیل به تازگی ابوالفضل روحانی، معاون فنی راهبری مرکز ملی فضای مجازی از ساماندهی خدمات امضای...

30 شهریور 1399

تولید محصولات جدید در دستور کار شرکت نکاچوب قرار گیرد

خبرنگاران/مازندران حسین پناهیان مدیرعامل شرکت طرح و توسعه آینده پویا،به همراه سعید نوری، مدیرعامل شرکت نکا چوباز بخش های مختلف شرکت نکاچوب بازدید کردند.

26 مرداد 1399

پلوسی: ترامپ باید درباره برکناری بازرس کل وزارت خارجه شرح دهد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه گفت که رئیس جمهور این کشور باید درباره برکناری بازرس کل وزارت امور خارجه توصیح دهد اگر چه ترامپ اعلام نموده به درخواست پامپئو این کار را انجام داده است.

2 مرداد 1399

واحد پول ایران تومان می شود ، هر تومان صد قران شد ، سکه 5 تومانی جایگزین اسکناس 5 هزار تومانی می شود

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه تومان و قران همزمان با پول فعلی، در کل کشور جاری و تدریجاً جایگزین اسکناس ها و مسکوکات فعلی می شوند، گفت: واحد پول ملی تومان می شود و هر یک تومان نیز معادل 100 قران خواهد شد.

12 تیر 1399
تعداد: (24)