تخفیف 50 درصدی اقامت در هتل های ایرانگردی برای افراد کم توان جسمی

به گزارش گفتگوی افروز، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تخفیف 50 درصدی اقامت در هتل های ایرانگردی برای افراد کم توان جسمی اعمال می گردد.

تخفیف 50 درصدی اقامت در هتل های ایرانگردی برای افراد کم توان جسمی

محمدرضا پوینده، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی با اشاره به اینکه گنجاندن برنامه سفر در زندگی روزمره و توجه به مقوله گردشگردی که از موضوعات مهم در ارتقا سلامت جسم و روان است، اضافه کرد: خانواده عظیم هتل های ایرانگردی افتخار دارد به وسیله آسان سازی سفر، گامی برای یاری به ارتقای سلامت اجتماعی هموطنان کم توان جسمی بردارد.

وی ادامه داد: در مذاکرات اجرا شده بین شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی و انجمن تخصصی معلولان ایران، با هدف حمایت از افراد دارای معلولیت مقرر شد در طی سال تعداد معینی از اتاق هتل های تحت پوشش ایرانگردی با تخفیف 50 درصدی برای استفاده کم توانان جسمی در اختیار انجمن تخصصی معلولین ایران قرار گیرد.

پوینده در ادامه خاطر نشان کرد: از این پس، افراد دارای معلولیت در سنین مختلف می توانند با معرفی انجمن تخصصی معلولان ایران از تخفیفات 50 درصدی اقامت در هتل های ایرانگردی به همراه خانواده بهره مند شوند.

لازم به ذکر است براساس ماده (8) قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، استفاده افراد دارای معلولیت از مراکز، تاسیسات و خدمات ورزشی دستگاه های دولتی رایگان است و مجموعه ایرانگردی بعنوان یکی از شرکت های غیر دولتی وابسته، به منظور حمایت از افراد کم توان خود را در زمره این گروه قرار داد.

منبع: همگردی

به "تخفیف 50 درصدی اقامت در هتل های ایرانگردی برای افراد کم توان جسمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 50 درصدی اقامت در هتل های ایرانگردی برای افراد کم توان جسمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید