تندباد شدید در ارومیه؛ 2کارگر ساختمانی جان باختند

به گزارش گفتگوی افروز، وزش تندباد شدید امروز که دوشنبه به صورت آنی در شهر ارومیه شروع شد و کمتر از یک ساعت به طول انجامید، موجب بروز خسارت در بخش های مختلف شهری و جان باختن دو کارگر ساختمانی شد.

تندباد شدید در ارومیه؛ 2کارگر ساختمانی جان باختند

به گزارش مهر، این وزش باد که سرعت آن هنوز اعلام نشده ولی تخمین زده می گردد که به حدود 100 کیلومتر بر ساعت یا بیشتر از آن برسد، موجب شکستن درختان در منطقه ها مختلف شهر به ویژه منطقه ها مرکزی شد.

بعلاوه بر اثر وزش باد شدید در ارومیه، بعضی المان های شهری که در میادین جای گذاری شده بود، به وسط خیابان کشیده شده و موجب بروز اختلال ترافیکی در بسیاری از منطقه ها شهر شد.

علاوه بر آن، برق بعضی منطقه ها شهری ارومیه به دلیل وزش تندباد، قطع شده بود که بخش مهمی از آنها وصل شده و بخش های دیگر به ترتیب در حال وصل شدن است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مورد فوت دو کارگر ساختمانی گفت: بر اثر تندباد و افتادن از بلندی، 2 کارگر ساختمانی در ارومیه جان خود را از دست دادند.

باقر بهرامی با بیان اینکه بر اثر این حادثه یکی از کارگران در دم جان خود را از دست داده بود، افزود: کارگر دیگر نیز با مداخلات پزشکی و با هدف احیا، به وسیله مأموران اورژانس به بیمارستان منتقل شد که البته این فرد نیز جان خود را از دست داد.

در حال حاضر وزش تندباد متوقف شده و مأموران شهرداری در حال پاکسازی معابر از سطح شهر هستند.

طی هفته های اخیر، چندین بار تندباد در شهر ارومیه و بسیاری از شهرهای آذربایجان غربی به ویژه منطقه جنوب استان موجب آلودگی شدید هوا و بعلاوه خسارت به سازه ها و تأسیسات شهری شده است.

منبع: فرارو

به "تندباد شدید در ارومیه؛ 2کارگر ساختمانی جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندباد شدید در ارومیه؛ 2کارگر ساختمانی جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید