شیوه بازیابی اعلان ها و هشدار های مهم درگوشی های اندرویدی، چگونه در صف انتظار تلفن نمانیم؟

به گزارش گفتگوی افروز، تنظیماتی در سیستم عامل اندروید وجود دارد که می تواند به کاربران یاری کند اعلان های (هشدارهای) مهم را راحت تر تشخیص دهند و حتی اعلان های از دست رفته را بازیابی نمایند. دستگاه های اندرویدی به تعدادی تنظیمات مجهز شده اند که به شما یاری می نمایند تا تجربه بهتری از استفاده از گوشی های هوشمند داشته باشید.

شیوه بازیابی اعلان ها و هشدار های مهم درگوشی های اندرویدی، چگونه در صف انتظار تلفن نمانیم؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه سان، یکی از این ویژگی ها شامل تاریخچه (سابقه) اعلان است که در دستگاه هایی که اندروید 11 و بالاتر دارند در دسترس است.

سابقه اعلان چیست؟

وقتی دائما درایمیل ها، پیغام ها، به روزرسانی ها و هشدار ها غرق می شویم، کمتر متوجه اعلان های مهم در تلفن هایمان می شویم. شاید نیز مانند بسیاری از مردم، احتمالا اعلان های خود را پاک می کنید تا احساس آسودگی و سبکی بیشتری کنید. با این حال، با استفاده از تنظیم تازه در گوشی های اندرویدی، اکنون کاربران می توانند به هر پیغام مهمی که ممکن است پاک نموده باشند، دسترسی داشته باشند.

چگونه اعلان های پاک شده بازیابی می شوند؟

با روشن کردن گزینه سابقه اعلان، می توانید هشدار های از دست رفته 24 ساعت گذشته را آنالیز کنید. فقط کافیست به تنظیمات بروید گزینه های ضربه زدن روی اعلان ها > از اعلان ها (Settings > tap Notifications > from the notifications)، را تغییر دهید و روی تنظیمات پیشرفته ضربه بزنید. پس از انجام این کار، به گزینه سابقه اعلان (Notification history) بروید و آن را را فعال کنید. پس از فعال شدن، روی سابقه (History) در قسمت اعلان ضربه بزنید تا هشدار های گذشته خود را ببینید.

این تنها یکی از بسیاری از تنظیمات مفید اندروید است که می تواند به بهبود تجربه کاربری شما یاری کند. ابزار مفید دیگر Hold for Me (برایم در لیست انتظار بگذار) است که در گوشی های گوگل پیکسل (Google Pixel) موجود است. این ویژگی در انتظار شما می ماند و به وسیله یک اعلان به شما اطلاع می دهد که تماس فعال شده است.

این یک ابزار هوشمندانه برای کسانی است که از معطل ماندن پست خط تلفن متنفرند. برای فعال کردن این کار، ابتدا به برنامه Phone by Google در دستگاه Pixel خود بروید. آن را باز کنید، سپس روی دکمه منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. از آنجا، تنظیمات را از منوی کشویی انتخاب کنید، سپس روی Hold for Me ضربه بزنید و آن را روشن کنید.

منبع: فرارو

به "شیوه بازیابی اعلان ها و هشدار های مهم درگوشی های اندرویدی، چگونه در صف انتظار تلفن نمانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه بازیابی اعلان ها و هشدار های مهم درگوشی های اندرویدی، چگونه در صف انتظار تلفن نمانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید