موسیقی

در باره فیلم دختر آرام ، دونفر آن طرف تر مرا دوست دارند

دختر آرام (The Quiet Girl) یک فیلم درام ایرلندی محصول سال 2022 به نویسندگی و کارگردانی کولم برت (با تلفظ ایرلندی) یا کولم برید (با تلفظ انگلیسی) داستان یک دختر9 ساله گوشه گیر به نام کایت است که برای اولین بار تابستان را بدون خانواده خود در مزرعه ای با اقوام دور در...

11 بهمن 1401

خرید در بهترین بازارهای سائوپائولو

سائوپائولو با داشتن شماری از بهترین بازارهای محلی، کلان شهری محبوب در میان گردشگران به منظور آشنایی با فرهنگ ها و قومیت های مختلف است. در این بازارها هر چیزی یافت می شود.

21 مرداد 1401

امکانات جالب فرودگاه ها در سراسر جهان

شاید تصور ما از فرودگاه فقط جایی باشد که در آن مسافران چمدان به دست این سو و آن سو می فرایند تا کارت پرواز بگیرند، مسافرانی که از فرط خستگی روی جایگاه های شان خوابیده اند تا زمان پروازشان برسد و کسانی که با دسته گل منتظر آمدن هستند و کسانی که اشک های خداحافظی...

14 مرداد 1401

جاذبه های طبیعی کیپ تاون ؛ دنیای اقیانوس ها و قاره های گرم

جاذبه هایی که عمدتا طبیعی است و به علت موقعیت منحصربه فرد این شهر از آب وهوای متفاوت قاره ای و اقیانوسی بهره می برد. ما در این جا برترین جاذبه های طبیعی کیپ تاون را جمع نموده ایم تا شما را با دنیای آفریقای جنوبی آشنا کنیم. با خبرنگاران همراه شوید.

13 مرداد 1401

شب نشینی در موزه ها و کاخ های تهران

همزمان با رویداد فرهنگی شبی با موزه، تعدادی از موزه ها و کاخ های تاریخی #تهران از دوشنبه هشتم فروردین ماه تا دیروقت باز هستند.

12 تیر 1401

دوست داشتنی ترین شهرهای دنیا

شهرهای دوست داشتنی دنیاآیا تا به حال کنجکاو شده اید که بدانید شهرهایی دوست داشتنی دنیا چه شهرهایی هستند؟ هر سال یک مجله مسافرتی در شهر نیویورک که حدودا 5 میلیون خواننده دارد یک نظرسنجی در بین خوانندگان خود برگزار می نماید تا بداند شهر مورد علاقه آن ها...

23 خرداد 1401

بهترین هتل های 4 ستاره مالدیو؛ هتل هایی در جزایر رویایی

مالدیو کشوری کوچک و رویایی است که با هتل های متنوع و لوکس به میزبانی از گردشگران خود می پردازد؛ هتل های 4 ستاره در این سرزمین زیبا و خاطره انگیز، هتل هایی مدرن و مجهز هستند که با انتخاب آن ها سفری فراموش نشدنی خواهید داشت.

4 اردیبهشت 1401

سفر به سوئیس؛ سرزمین اسکی و کوهستان های دلفریب

در سفر به سوئیس موارد بسیاری توجه شما را جلب می نماید.مانند هر کشور دیگری که به یکی از مواهب طبیعی یا داشته های اقلیمی خود مشهور است کشور سوییس هم به کوهستان های بکر و پوشیده از برف خود معروفیت دارد که همه ساله ورزشکاران و گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف...

23 فروردین 1401

سول هاوس بالی لژیان؛هتلی 4ستاره در ساحل کوتای اندونزی

هتل سول هاوس بالی لژیان از گزینه های اقامتی چهار ستاره و باکیفیت بالی اندونزی است که در منطقه تماشایی و خوش آب و هوای لژیان در 300 متری ساحل لژیان و 350 متری ساحل کوتا واقع شده است.

4 خرداد 1400

زمانی که معده هم عصبی می گردد

تهران (پانا) - حتما تابه حال با کسانی برخورد داشته اید که به محض ناراحت و عصبی شدن، دچار معده درد می شوند. به این بیماری معده درد عصبی می گویند که درصورت ابتلا به آن، می تواند مسائل زیادی را برای فرد ایجاد کند.

27 اردیبهشت 1400

رونمایی از پوسترروزی روزگاری در آبادان

تهران (پانا) - پوستر فیلم سینمایی روزی روزگاری در آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و تهیه کنندگی عبدالله اسکندری و علی اوجی رونمایی شد.

20 اسفند 1399

20 گجت جذاب و کاربردی که هرگز قبلا ندیده اید

همه ما عاشق گجت های خلاقانه و کاربردی هستیم. گجت هایی که زندگی را برای ما ساده تر، جذاب تر، هوشمندتر و سرگرم کننده تر می کنند.

9 آبان 1399

ابن ساعاتی؛ طبیبی که متخصص ساعت شد!

فخرالدین رضوان بن محمد بن هَردوز خراسانی معروف به ابن ساعاتی، پزشک و ادیب قرن هفتم هجری است.

17 مهر 1399

برای 90 سالگی کلینت ایستوود - بیوگرافی و آثار و آلبوم عکس مرد شکست ناپذیر

در بین شش کارگردان اسکاری که قبلا به عنوان بهترین هنرپیشه نیز انتخاب شده اند یعنی وارن بیتی، رابرت ردفورد، مل گیبسون، ریچارد آتنبورو و کوین کاستنر، کلینت ایستوود از ویژگیهای خاصی برخوردار است. او که عنوان مسن ترین کارگردان برنده اسکار را دارد و در 74سالگی...

11 مرداد 1399

بازیگر بچه مهندس هم خواننده شد، عکس

بازیگر جوان سریال بچه مهندس 3 از انتشار آهنگ جدیدش در آینده ای نزدیک خبر داد

6 مرداد 1399

ثبت جهانی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی ایران

تلاش برای ثبت جهانی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقیسنندج شهری در دل کوه های زاگرس است که در فصول مختلف سال رنگ های مختلفی به خود می گیرد. این شهر به خاطر موسیقی زیبایی که در مراسم های مختلف خود می نوازد بسیار معروف می باشد و همین خود دلیلی شده تا در معاونین...

7 تیر 1399

آذرخش فراهانی، برادر گلشیفته فراهانی وارد سینما شد

آذرخش فراهانی، برادر گلیشفته فراهانی و شقایق فراهانی، به تازگی برای بازی در فیلم نسیم از پرویز شهبازی به عنوان نقش مقابل آزاده نامداری انتخاب شده است.

26 اردیبهشت 1399

شیوع کرونا در آمریکا و تعویق اهدای جایزه به جولی اندروز

اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری به جولی اندروز توسط موسسه فیلم آمریکا در زمان از پیش اعلام شده به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی شود.

6 اردیبهشت 1399